ثبت واکسن اسپوتنیک وی در آلبانی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت واکسن اسپوتنیک وی در آلبانی
ثبت واکسن اسپوتنیک وی در آلبانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
اشتراک
وزارت بهداشت آلبانی واکسن اسپوتنیک وی روسیه را به ثبت رساند.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد، وزارت بهداشت آلبانی واکسن روسی ویروس کرونا، اسپوتنیک وی را ثبت کرده است، اولین گروه از این واکسن پیش از این به این کشور عرضه شده است.

این صندوق اعلام کرد: "صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از ثبت واکسن ویروس کرونا، اسپوتنیک وی روسی توسط وزارت بهداشت و پشتیبانی اجتماعی جمهوری آلبانی خبر می دهد. اولین دسته واکسن روسی پیش از این به این کشور تحویل داده شده است."

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه افزود که به این ترتیب، اسپوتنیک وی در 64 کشور با کل جمعیت بیش از 3.2 میلیارد نفر ثبت شده است. اسپوتنیک وی از نظر تعداد ثبت از سوی نهادهای نظارتی دولتی در رتبه دوم جهان قرار دارد. مطالعات پس از واکسیناسیون در تعدادی از کشورها نشان می دهد که اسپوتنیک وی ایمن ترین و موثرترین واکسن علیه ویروس کرونا است.

کریل دیمیتریف، رئیس صندوق گفت: " تعدادی از کشورهای اروپایی در حال حاضر با موفقیت از اسپوتنیک وی برای محافظت از سلامت شهروندان استفاده می کنند، امروز ما الحاق آلبانی به آنها را اعلام می کنیم. تصویب واکسن روسیه در آلبانی به مردم این کشور امکان دسترسی به یکی از بهترین واکسن های جهان علیه ویروس کرونا را فراهم می‌کند. تقاضا برای اسپوتنیک وی همچنان در حال رشد است، صندوق آماده ایجاد مشارکت در زمینه واکسن با کشورهای دیگر است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала