واکنش کاربران به عزل رئیس بیمارستان مدرس به دلیل تخلف در توزیع واکسن کرونا +عکس

© Sputnik / Hôpital central de Wuhanبیمارستان
بیمارستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
اشتراک
برکناری دکتر ملک زاده به دستور دکتر زالی!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر تخلف رئیس بیمارستان مدرس تهران، دکتر ناصر ملک پور و برکناری او با واکنشهای کاربران زیادی در فضای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بانک پزشکان و جراحان (@bankpezeshkan)

دکتر ناصر ملک زاده با دستور دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران، به دلیل استفاده از سهمیه واکسن کرونای اختصاص یافته به این مرکز درمانی برای نزدیکان خود و خارج از سند ملی واکسیناسیون کرونا، عزل شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от روزنامه صبح ساحل 🔵 (@sobhesahel)

بسیاری از کاربران‌ واکنش‌های تندی نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند که چرا مسئولین ایرانی که همگی بهترین واکسن‌ها را استفاده کردند، برکنار نشدند. این کاربران معتقدند اسامی چنین افرادی که سهمیه واکسن مردم را برای خود و خانواده‌شان استفاده می کنند باید برملا شوند. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند که در حالیکه سهمیه واکسن مشخص است و در جایی ثبت می‌شود و بر روی آن نظارت است این چنین تخلفاتی در بیمارستان صورت می گیرد و عده ای از مسئولین از آن سوءاستفاده می‌کنند. برای این دسته از کاربران این سئوال پیش آمده است که اگر این کار انجام نمی شد، چه بر سر مردم می آمد. جمعی از کاربران نیز با اظهار تاسف از شرایط سخت کادر درمان می‌گویند و از اینکه هنوز بسیاری از آنها واکسینه نشده‌اند، اظهار ناراحتی می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала