اسرائیل و آمریکا با ساخت موشک های دقت بالا توسط ایران مقابله خواهند کرد

© AP Photo / Fars News Agency/Mehdi Marziadاسرائیل و آمریکا با ساخت موشک های دقت بالا توسط ایران مقابله خواهند کرد
اسرائیل و آمریکا با ساخت موشک های دقت بالا توسط ایران مقابله خواهند کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه اسرائیل: گروه کاری دو جانبه بین اسرائیل و آمریکا برای مقابله با ایجاد پهپاد و موشک های هدایت شونده دقیق ایران تشکیل می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه اسرائیل گفت، مئیر بن شبات و جیک سالیوان، روسای سرویس های امنیت ملی اسرائیل و ایالات متحده، در جلسه ای در واشنگتن روز چهارشنبه توافق کردند که یک گروه کاری دو جانبه برای مقابله با ایجاد پهپاد و موشک های هدایت شونده دقیق ایران تشکیل دهند.

وزارت امور خارجه اسرائیل افزود: در 27 آوریل، جلسه ای بین مشاوران امنیت ملی ایالات متحده و اسرائیل جیک سالیوان و مئیر بن شبات در واشنگتن برگزار شد. در این جلسه تصمیم گرفته شد که یک کارگروه دو جانبه برای مقابله با تهدید فزاینده پهپادهای ایرانی و موشک های هدایت شونده دقیق، که ایران برای ماهواره های خود در خاورمیانه از آن استفاده می کند، تشکیل دهند. طرفین همچنین در مورد مسائل مربوط به پیشرفت برنامه هسته ای ایران گفتگو کردند.

وزارت امور خارجه اسرائیل ادامه داد: طرف آمریكایی، اسرائیل را در جریان مذاكرات وین قرار داد و بر علاقه عمیق خود در رایزنی نزدیک با اسرائیل درباره موضوع هسته ای ایران در آینده تأكید كرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала