توافق روسیه برای تولید واکسن اسپوتنیک وی در ترکیه

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر توافق روسیه برای تولید واکسن اسپوتنیک وی در ترکیه
توافق روسیه برای تولید واکسن اسپوتنیک وی در ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
اشتراک
بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه با شرکت ترکی Viscoran İlaç برای تولید واکسن اسپوتنیک وی در ترکیه توافق کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و Viscoran İlaç ترکیه در مورد تولید واکسن روسی ویروس کرونا، اسپوتنیک وی توافق کرده اند که قرار است طی چند ماه آینده در چندین شرکت آغاز شود.

بنیاد سرمایه‌گذاری روسیه اعلام کرد: " بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه  و شرکت دارویی ترکیه Viscoran Ilac از همکاری برای تولید اولین واکسن ثبت شده در جهان علیه ویروس کرونا، اسپوتنیک وی در کشور خبر دادند. Viscoran Ilac مقدمات بومی سازی تولید را فراهم کرده و قصد دارد اسپوتنیک وی را در ماه های آینده در چندین سایت راه اندازی کند. "

از طریق توافق با بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه، Viscoran Ilac همچنین پشتیبانی می کند تا با دیگر تولید کنندگان دارویی بومی همکاری کند. به طور خاص، فرآیند انتقال فناوری با CinnaGen Ilac در حال نهایی شدن است و مذاکرات با دو سایت تولید دیگر برای گسترش ظرفیت تولید واکسن در حال انجام است.

کیریل دیمیتریف، رئیس بنیاد سرمایه‌گذاری روسیه گفت: " توافق نامه با Viscoran Ilac به منظور گسترش ظرفیت تولید و اطمینان از تأمین بین المللی واکسن اسپوتنیک وی است. بنیاد با شرکت های دارویی پیشرو در آسیا، آمریکای لاتین، اروپا و کشورهای مستقل مشترک المنافع توافق نامه هایی را امضا کرده است که به لطف آن واکسن روسی مطمئن و موثر در بیش از 60 کشور در دسترس خواهد بود. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала