مرکل قصد خرید واکسن اسپوتنیک وی را دارد

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر مرکل قصد خرید واکسن اسپوتنیک وی را دارد
مرکل قصد خرید واکسن اسپوتنیک وی را دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
اشتراک
مرکل احتمال خرید واکسن اسپوتنیک وی را ارزیابی می کند و قصد خرید آن را دارد، اما همه چیز به زمان تایید و دریافت گواهینامه اسپوتنیک وی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آلمان منتظر صدور گواهینامه واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا است. آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان پس از مذاکره با سران ایالت های فدرال در آلمان گفت، اگر این روند سریع صورت بگیرد، در آن صورت خریداری واکسن اسپوتنیک وی ارزش دارد.

فاصله بین دوزهای اسپوتنیک وی را می توان تا 3 ماه افزایش داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
فاصله بین دوزهای اسپوتنیک وی را می توان تا 3 ماه افزایش داد

وی افزود: "اگر گواهینامه خیلی زود دریافت شود، خرید دوزهای اسپوتنیک وی همچنان منطقی خواهد بود. اگر این اتفاق بعد از چند ماه صورت بگیرد، در آن صورت تا آن زمان ما واکسن کافی خواهیم داشت. یعنی این سوال که ما چقدر برای خود سفارش می دهیم به زمان تایید واکسن بستگی خواهد داشت." 

پیش از این، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی مکالمه تلفنی آمادگی روسیه را برای تعامل با شرکای آلمانی در سازماندهی تأمین واکسن اسپوتنیک وی را اعلام نمود.

پیش از این گزارش شده بود که دولت اتریش در پی مرگ یک پرستار 49 ساله که چند روز پس از دریافت واکسن آسترازنکا دچار اختلال انعقاد خون شده و جان باخته بود، تزریق این واکسن را به حالت تعلیق در آورد. موارد مشابهی در کشورهای دیگر نیز اتفاق افتاد که منجر به توقف تزریق واکسن آسترازنکا شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала