توضیحات خطیب زاده درباره انتشار فایل صوتی منتسب به ظریف

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / توضیحات خطیب زاده درباره انتشار فایل صوتی منتسب به ظریف
  توضیحات خطیب زاده درباره انتشار فایل صوتی منتسب به ظریف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص فایل صوتی منتشره با صدای ظریف در خصوص سردار سلیمانی، این فایل را مخدوش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص فایل صوتی مخدوش منتشره در برخی رسانه ها با صدای دکتر ظریف در خصوص سردار سلیمانی اظهار داشت:

پیام ظریف در سالگرد ترور سردار سلیمانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2021
پیام ظریف در سالگرد ترور سردار سلیمانی

فایل صوتی منتشر شده از دکتر ظریف یک فایل تقطیع شده و گزینشی از یک گفتگوی داخلی ۷ ساعته است که به هیچ وجه منعکس کننده میزان احترام، تعاریف مفصل و تقدیرهایی که ایشان در ادامه گفتگو به تفصیل از تدبیر، خرد، رشادت و نقش منحصر بفرد سردار سلیمانی در توفیقات منطقه ای جمهوری اسلامی ایران دارند، نیست.

خطیب زاده در ادامه افزود: این گفتگو صرفا برای ثبت در حافظه سازمانی دولت تدبیر و امید ضبط شده بوده و قرار به انتشار آن نبوده است و معلوم نیست توسط چه افرادی و با چه اهداف و نیاتی به صورت گزینشی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی در ادامه گفت که باید منتظر تقطیع و پخش بخش های گزینشی دیگری از این گفتگو و یا موارد مشابه هم باشیم، تاکید کرد: در صورت موافقت نهادهای ذیربط کل گفتگوی ۷ ساعته منتشر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала