پایین ترین رتبه بندی بایدن پس از ۱۰۰ روز ریاست جمهوری

© REUTERS / TOM BRENNERپایین ترین رتبه بندی بایدن پس از ۱۰۰ روز ریاست جمهوری
پایین ترین رتبه بندی بایدن پس از ۱۰۰ روز ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
اشتراک
رتبه تأیید رئیس جمهور ایالات متحده در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری ۵۲٪ بود، از سال ۱۹۴۵ تاکنون این رقم پایین ترین رتبه برای روسای جمهور جرالد فورد با ۴۸٪ و دونالد ترامپ با ۴۲٪ بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتیجه یک نظرسنجی مشترک توسط واشنگتن پست و شبکه اِی.بی.سی، ۵۲٪ از پاسخ دهندگان "بدون ابهام" یا "تا حدودی" کار بایدن را تأیید می کنند، از جمله ۹۰٪ دموکرات ها، ۴۷٪ پاسخ دهندگان مستقل و ۱۳٪ جمهوری خواهان، همچنین ۴۲٪ پاسخ دهندگان مخالفت خود با بایدن را اعلام کردند.

احضار سفیر آمریکا در ترکیه در پی به رسمیت شناخته شدن نسل کشی ارامنه از سوی بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
احضار سفیر آمریکا در ترکیه در پی به رسمیت شناخته شدن نسل کشی ارامنه از سوی بایدن

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان ۶۴٪ سیاست بایدن را در مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا تایید می کنند، در حالی که ۵۲٪ پاسخ دهندگان سیاست اقتصادی رئیس جمهور فعلی را تأیید می کنند.

تعداد بسیار کمی ۳۷٪ از پاسخ دهندگان در مورد اقدامات حین بحران مهاجرت در مرز با مکزیک مثبت صحبت کردند و اقدامات بایدن را تأیید می کنند.

علاوه بر این ۶۰٪ از پاسخ دهندگان معتقدند كه رئیس جمهور باید از جمهوری خواهان در كنگره حمایت كند، ۳۰٪ معتقدند كه بایدن می تواند به طور مستقل عمل كند.

بسته اقدامات تحریکی اقتصاد توسط ۶۵٪ آمریکایی ها پشتیبانی شد، ۳۱٪ مخالف بودند.

برنامه بایدن برای سرمایه گذاری دو تریلیون دلاری در پروژه های زیربنایی توسط ۵۲٪ پاسخ دهندگان تائید شد، در حالی که ۳۵٪ پاسخ دهندگان مخالف بودند.

این نظرسنجی تلفنی در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ آوریل به زبان انگلیسی و اسپانیایی انجام شده است و ۱۰۰۷ پاسخ دهنده بزرگسال در آن شرکت کرده اند. حاشیه خطا ۳.۵ درصد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала