گزارش و تحلیل

دریادار آمریکایی: مدرن سازی سلاح هسته ای آمریکا هنوز صفر است

© Photo / Public domainدریادار آمریکایی: مدرن سازی سلاح هسته ای آمریکا هنوز صفر است
دریادار آمریکایی: مدرن سازی سلاح هسته ای آمریکا هنوز صفر است    - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
رئیس فرماندهی استراتژیک نیروهای مسلح آمریکا گفت: به روزرسانی سلاح های هسته ای در روسیه و چین سریعتر از آمریکاست.

اسپوتنیک به نقل از یاهو نیوز ژاپن می نویسد: در 20 آوریل، دریادار چارلز ریچارد ، رئیس فرماندهی استراتژیک نیروهای مسلح ایالات متحده ، در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت که در روسیه و چین ، نوسازی سلاح های هسته ای و توانایی های عملیاتی سریعتر از ایالات متحده بوده و اگر ایالات متحده سرمایه گذاری قابل توجه در زمینه دفاع هسته ای و زیرساختی را شروع نكند،  می تواند اعتماد متحدین خود را از دست بدهد.

ریچارد خاطرنشان کرد: روسیه نسبت در مدرن سازی و توسعه سلاح های هسته ای بسیار فعال است. نوسازی مجتمع هسته ای روسیه 80٪ پیشرفت داشته است ، در حالی که در ایالات متحده این روند هنوز آغاز نشده است.

نگرانی آمریکا از كمبود اطلاعات در مورد سلاح های هسته ای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
نگرانی آمریکا از كمبود اطلاعات در مورد سلاح های هسته ای روسیه

ریچارد همچنین افزود كه در چین روند نوسازی سلاح های هسته ای با چنان سرعتی پیش می رود  كه هر هفته از پکن خبر جدیدی می شنویم و این در حالی است که الآن چین سلاح های هسته ای بسیار كمتری نسبت به ایالات متحده و روسیه دارد، اما همچنان توانایی خود را با سرعتی بی سابقه افزایش می دهد.

تعداد موشک های هسته ای استراتژیک روسیه و آمریکا با قرارداد START III در حدود 1550 واحد محدود شده اند. موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم تخمین می زند که چین در حال حاضر 320 کلاهک هسته ای دارد.

در حال حاضر دولت رئیس جمهور بایدن بروی بازنگری استراتژی هسته ای کار می کند که نمایانگر سیاست هسته ای در میان مدت است. براساس گزارش دفتر بودجه کنگره آمریکا در اکتبر 2017 ، به روزرسانی یا مدرن سازی کامل برنامه سلاح های هسته ای ایالات متحده ممکن است 1.2 تریلیون دلار هزینه داشته باشد.

کامنت خوانندگان ژاپنی 

Ndr

من موضوع نظامی را دوست دارم، اما به سلاح های هسته ای علاقه ای ندارم. این سلاح قدرت تخریبی بیش از حد دارد. دشمنان و متحدان رنج خواهند برد. اگر چین با موشک های هسته ای به شهرهای بزرگ آمریکا حمله کند ، ده ها هزار چینی می میرند و برعکس. ضمناً ، در طول جنگ جهانی دوم ، در نتیجه حملات ژاپنی ها، بسیاری از اسیران جنگی ژاپنی که توسط ایالات متحده و متحدین اسیر شده بودند، کشته شدند.

شاید شما کشور دشمن را نابود کنید ، اما آیا این یک پیروزی است؟ حتی اگر کسی از آسیب مستقیم نجات یابد ، متعاقباً همه بشریت از پیامد مرگبار رنج خواهند برد. تابش رادیواکتیو بر فرزندان موجودات زنده تأثیر منفی خواهد گذاشت. استفاده از سلاح هسته ای هدیه ای شیطانی به فرزندان شما است.

کانتو روموشیا

 به اطلاع موسسه تحقیقات صلح بین المللی استکهلم، چین در حال حاضر 320 کلاهک هسته ای دارد.  به نظر می رسد که کم است ، اما حتی اگر فقط 5٪ به دشمن ان - ایالات متحده آمریکا برسد، 16 موشک است. شهرهای بزرگ نابود خواهند شد.

ترامپ از نوسازی بی سابقه سلاح‌های هسته ای آمریکا خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2020
ترامپ از نوسازی بی سابقه سلاح‌های هسته ای آمریکا خبر داد

Nij

اگر جنگ جهانی سوم آغاز شود، کسی که در آستانه شکست است ، قطعاً از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد. سخنان انیشتین مبنی بر اینکه در جنگ جهانی چهارم با چوب و سنگ خواهند بود، نبوی خواهد شد.

Mas

جنگ شر است. تعیین تعداد وسایل کشتار عجیب است. در آغاز جنگ ، قوانین دنبال می شود ، اما بعد همه آنها را فراموش می کنند. به هر حال داشتن سلاح هسته ای خوب است اما امیدوارم از آنها استفاده نشود.

Kaz  

نوسازی سلاح های هسته ای عملی شیطان است. برای رسیدن به هژمونی بیشتر ، روسیه و چین به دنبال آن هستند. اما برای اینکه روسیه و چین از سلاح هسته ای استفاده نکنند، ایالات متحده باید سلاح را حتی پیشرفته تر کند. این یک تناقض بزرگ است ، اما تا زمانی که چین و روسیه وجود داشته باشند، نمی توان کاری در این زمینه انجام داد.

آمریکا: اجازه توسعه سلاح‌های هسته‌ای را به روسیه و چین نخواهیم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2020
آمریکا: اجازه توسعه سلاح‌های هسته‌ای را به روسیه و چین نخواهیم داد

 Observation balloon

روسیه و چین در زمینه تسلیحات به طور مداوم از ایالات متحده عقب هستند. اما ، اگر مدرن نباشد ، بازدارندگی موثر نیست.

Ale

ایالات متحده دائماً می خواهد در جهان اول باشد و اگر سایر کشورها حتی کمی پیشرفت کنند ، عصبی می شود. اما سایر کشورها چگونه به قدرت نظامی آمریکا نگاه می کنند؟ آیا تا به حال در ایالات متحده آمریکا به آن فکر کرده اند؟

Sou

ژاپن برای تقویت اتحاد ژاپن و آمریکا به سلاح هسته ای نیاز دارد.

https110

از آنجا که سلاح های هسته ای یک نیروی بازدارنده است،  ژاپن با ارتش کوچک خود باید موشک های هسته ای زیادی داشته باشد. برای ساخت ناوهای هواپیمابر هسته ای، زیردریایی ها و اولین جنگنده های هسته ای جهان باید از فناوری عالی ژاپنی استفاده شود. ما باید با این کار همه دنیا را غافلگیر کنیم! چین و روسیه ژاپن را شکست نخواهند داد!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала