بازتاب صحبت‌های اخیر رئیس جمهور ایران درباره جایگزینی آبزیان به جای گوشت +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyحسن روحانی رئیس جمهور ایران
حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
توصیه و پیشنهاد حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های کشاورزی با موجی از واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران دوم اردیبهشت ماه امسال در مراسم بهره‌برداری از ۴ هزار و ۶۳۵ طرح وزارت جهاد کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، گفت: «برای اینکه بتوانیم غذا و پروتئین مورد نیاز مردم را تامین کنیم باید بیشتر به سمت آبزیان حرکت کنیم. اگر بتوانیم این‌ها را به قیمت و اندازه مناسب در اختیار مردم قرار دهیم تا عادت مردم از گوشت قرمز و مرغ به سمت آبزیان حرکت کند، تحول بزرگی است.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ISNA | ایسنا (@isna.news)

بسیاری از کاربران ایرانی از صحبت‌های رئیس جمهورشان ناراحت شده‌اند و گلایه می‌کنند از اینکه آیا رئیس جمهور از قیمت آبزیان خبر ندارد یا اینکه تعریف‌شان از آبزیان با چیزی که ما می‌دانیم متفاوت است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news)

پس از صحبت‌های رئیس جمهور ایران، گزارشی از قیمت آبزیان در فضای مجازی منتشر شده است که جمعی از کاربران نیز به آن واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند در حالیکه بسیاری از مردم توانایی مالی برای خرید گوشت قرمز و مرغ ندارند رئیس‌ جمهور به آنها پیشنهاد خرید ماهی، خاویار و غذاهای دریایی می‌دهد.

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند متاسفانه آبزیان را هم به چین داده‌اید، این کاربران معتقدند این بار قیمت آبزیان افزایش می‌یابد و مردم بیچاره این بار بازیچه‌ی گرانی و کمبود ماهی خواهند شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала