پهپادهای ایرانی بالای ناو هواپیما بر آمریکایی در خلیج فارس به پرواز درآمدند + فیلم

© Photo / IRNA پهپاد رزمی کمان-12
 پهپاد رزمی کمان-12  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2021
اشتراک
چهار فروند پهپاد سپاه پاسداران بر فراز یک ناو هواپیما بر آمریکایی در منطقه خلیج فارس به پرواز درآمد و تصویربرداری دقیق از تجهیزات روی عرشه این ناو ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، منابع خبری چهارشنبه شب از پرواز پهپادهای سپاه ایران بر فراز یک فروند ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس اطلاع دادند و به دنبال آن، شبکه خبری «پرس تی وی» نیز اطلاع داد که پهپادهای ایران تصاویر دقیقی را از  یک ناو هواپیمابر آمریکا در آب‌های خلیج فارس گرفته‌اند.

در گزارش پرس تی وی آمده است: سپاه ایران چهارشنبه فیلمی را در نمایش پیشرفت‌های خود در زمینه ساخت پهپادها منتشر ساخته است. این فیلم توسط دسته پروازی چهار پهپادی ضبط شده و جزئیات دقیقی را از تجهیزات نظامی و هواپیماهای مستقر در عرشه ناو هواپیمابر آمریکا به تصویر کشیده است. در این فیلم تصویر یک کشتی دیگر آمریکا نیز مشاهده می‌شود.

 فیلم پخش شده از سوی سپاه انقلاب اسلامی ایران همچنین حملات انتحاری دقیق پهپادهای ایران به اهداف مختلف از جمله تانک را به تصویر می‌کشد.

در عین حال کنث فرانک مک‌کنزی رئیس سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به «سنتکام» از قدرت هواپیماهای بدون سرنشین ایران گفت. مک‌کنزی طی گزارشی مکتوب به کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان آمریکا خاطر نشان کرد: «استفاده گسترده ایران از پهپادها در اندازه‌های کوچک و متوسط به‌منظور شناسایی و حمله، باعث شده که ما برای اولین بار از زمان جنگ کره، بدون برتری هوایی کامل عملیات کنیم.»

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала