گزارش توئیتری وزیر خارجه پاکستان از سفر به ایران

© AP Photo / B.K. Bangashگزارش توئیتری وزیر خارجه پاکستان از سفر به ایران
گزارش توئیتری وزیر خارجه پاکستان از سفر به ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
وزیر امور خارجه پاکستان در رشته توئیتی به تشریح دیدارها و گفت‌‍و‌گوهای خود با مقامات ایران پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در گزارشی توئیتری به تشریح دیدارها و گفت‌‍و‌گوهای خود با مقامات ایران پرداخت.

قریشی پس از دیدار با حسن روحانی در توئیتی نوشت: با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم و آرزوی بهترین ها را از جانب عارف علوی رئیس جمهور و عمران خان نخست وزیر پاکستان به او منتقل و همین طور تصور پاکستان از تعمیق روابط با ایران در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، اتصالات و مدیریت مرزی به منظور پیش رفت دوجانبه اقتصادی و تعهدمان به آن را مطرح کردم.

وزیر خارجه پاکستان در توئیت دیگر نوشت: از دیدار با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران خوشحالم. درخصوص توسعه همکاری از طریق تبادلات پارلمانی عادی میان گروه‌های دوستی پارلمانی گفت‌وگو کردیم. توافق کردیم که علمایی از ایران و پاکستان به طور مشترک بر روی اسلام‌هراسی کار کنند. امیدوارم که آقای قالیباف از مجلس پاکستان دیدار کند.

پیش از این وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام داشته بود: وزیر امور خارجه پاکستان به‌دعوت همتای ایرانی خود راهی سفر سه‌روزه (از ۲۰ تا ۲۲ آوریل) به تهران شد و قرار است علاوه بر محمد جواد ظریف با حسن روحانی، رئیس جمهور و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала