پوتین قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع و شدیدی داده شود

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع و شدیدی داده شود
پوتین قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع و شدیدی داده شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در پیام خود به مجلس فدرال، پارلمان روسیه قول داد به تحریکات علیه روسیه پاسخ سریع، غیرمتقارن و شدیدی داده شود.

به گزارش اسپوتنیک ، پوتین اظهار داشت روسیه همیشه راهی برای دفاع از موضع خود در مقابل کشورهایی پیدا می کند که با لحنی استکباری با مسکو سخن می گویند.

پوتین خواستار ایجاد سپر قابل اطمینانی برای تامین  امنیت بیولوژیکی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
پوتین خواستار ایجاد "سپر قابل اطمینانی" برای تامین امنیت بیولوژیکی شد

وی گفت: "سازمان دهندگان هرگونه تحریکاتی که منافع اساسی امنیت ما را به خطر بیندازند ، از کاری که انجام داده اند پشیمان خواهند شد به گونه ای که مدتهاست پشیمان نشده اند."

پوتین تأکید کرد که مسکو در هر مورد خاص "خط قرمز" در روابط بین کشورهای دیگر و روسیه را تعیین خواهد کرد. وی ابراز تاسف کرد که اخیراً برخی کشورها رسم "گیر دادن" بدون دلیل به فدراسیون روسیه را رواج داده اند.

15 آوریل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا  فرمان اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را امضا كرد. آنها بیش از 30 شخص حقیقی و حقوقی را در بر می گیرند . در واشنگتن دلیل اعمال چنین تحریم هایی را اقدامات خصمانه روسیه در فضای مجازی و  دخالت مسکو در انتخابات آمریکا و امور دیگر کشورهای خارجی اعلام کرده اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که اعمال تحریم های جدید از سوی ایالات متحده با گفته های بایدن در مورد لزوم ایجاد روابط پایدار با مسکو مطابقت ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала