روحانی: واکسن کرونا برای همه رایگان می باشد

© Photo / IRNAروحانی: واکسن کرونا برای همه رایگان می باشد
روحانی: واکسن کرونا برای همه رایگان می باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران: فکر می‌کردیم برخی از بیماری‌های مسری عفونی به تاریخ پیوسته و تکرار نمی‌شود. این موضوع را نه فقط ما که متخصص علم پزشکی و علم بهداشتی نیستیم حتی آنهایی هم که متخصص بودند اینچنین می‌اندیشیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام کرد: ما در روزهای پایانی دولت قرار داریم و 105 روز دیگر دولت پایان می‌پذیرد و باید برای این 105 روز و دولت بعدی برنامه‌ریزی داشته باشیم. ما از امروز به بعد باید دوران را دوران پساکرونا ببینیم. قبل از آن یعنی در  سال 98 و در دی و بهمن سایر کشورها و بعد هم ما گرفتار کرونا شدیم، به شکل دیگری برنامه‌ریزی می‌شد اما امروز باید جهان پس از کرونا را ببینیم.

روحانی با بیان اینکه سلامت مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، تصریح کرد: همه ما فکر می‌کردیم به خاطر پیشرفت علم، دانش و علم پزشکی و بخش بهداشت و اقدامات فراوانی که در این زمینه انجام گرفته، دوران بیماری‌های مسری، عفونی و اپیدمی تمام شده است و این بیماری برای قرن‌های گذشته بود و بشر به رشد و کمالی رسیده و در بهداشت و درمان قدم‌هایی را برداشته که دیگر مبتلا نمی‌شود.

در روسیه واکسن کرونا به شکل قطره ساخته خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
در روسیه واکسن کرونا به شکل قطره ساخته خواهد شد

رئیس جمهور ایران گفت: برای کسانی که در تزریق واکسن تخلف می کنند اشد مجازات در نظر گرفته شده است. واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود و بانک مرکزی غیر از آنچه خریده ایم 100 میلیون دلار اضافه برای واکسن روی میز گذاشته است.

روحانی در ادامه بیان کرد: در موضوع هسته ای، واکسن، مقابله با کرونا، معیشت مردم و تولید هیچ نظری به انتخابات نداریم و تنها هدفمان برگزاری پرشور انتخابات است. اگر کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند و می خواهد سنگ بیندازد و مانع رفع تحریم شود بداند که مردم به او رای نخواهند داد. درباره احیای برجام برخی پارسال و پیارسال فیلم درست کرده بودند و روی دستشان باد کرده بود و حالا در حال پخش کردن آن هستند، ولی دستشان رو شده است. در احیای برجام سه گام اصلی وجود دارد. اولین گام یعنی رفع تحریم ها به عهده آمریکایی هاست. دومین گام راستی آزمایی از سوی ماست و سومین گام اجرای تعهدات هسته ای توسط ما در چارچوب برجام است. بعضی ها که خودشان را سوپر انقلابی هم معرفی می کنند حتی یک کلمه درباره تحریم حرف نمی زنند و فقط کارشان فحش و توهین به دولت و دروغ علیه دولت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала