عاشق‌ترین زوجی که ۳۲ سال برای هم صبر کردند +ویدئو

© Fotolia / J. Mihatschممنوعیت برنامه های ازدواج در تلویزیون ترکیه
ممنوعیت برنامه های ازدواج در تلویزیون ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
اشتراک
کیومرث تیموری در کلیپی از سختی‌هایی که برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش و ازدواج با او پشت سرگذاشته، می گوید.

به گزارش اسپوتنیک، در روستای بره کلک کشماهور از توابع شهرستان کوهدشت استان لرستان، دختر و پسری از سال ۶۸ به هم علاقه داشتند و اتفاقاتی سبب شد تا این دو نتوانند باهم ازدواج کنند. این زوج بالاخره توانستند پس از ۳۲ سال در روز نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ با وساطت ریش‌سفیدان و بزرگان روستا و منطقه و امام جماعت به هم برسند و باهم ازدواج کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگران (@hashiyeh30nama)

ماجرا از این قرار است که کیومرث تیموری و توران تیموری نسبت فامیلی دارند و از کودکی به آنها گفته بودند که باید باهم ازدواج کنند. این حرف در ذهن این عاشق واقعی ماند و س از رسیدن به ۱۸ سالگی تصمیم گرفت تا به خواستگاری دخترعمه خود برود اما با فوت پدر عروس همه چیز تغییر کرد. او عنوان کرده است که "بعد از فوت شوهرعمه‌ام، یک سال صبر کردیم و سپس با پدرم به خواستگاری دخترعمه‌ام رفتیم اما خانواده‌اش یعنی عمه و پسرعمه‌ام جواب منفی به ما دادند و گفتند که ما با این ازدواج مخالفیم. دخترعمه‌ام موافق بود اما یکی از برادرهایش با این وصلت مخالفت کرد. چندبار با این برادرش دعوایم شد، حتی یک بار کارمان به پاسگاه کشید. به هر حال از سال ۶۸ یعنی یک سال بعد از فوت شوهرعمه‌ام، تا همین یک ماه پیش هیچ ارتباطی بین این دو خانواده نبود. نه در هیچ مهمانی با آنها شرکت کردیم و نه به خانه‌های یکدیگر رفت و آمد داشتیم. اگر اجازه بدهید، دلیل این مخالفت را نگویم اما پدر و عمه‌ام در این ۳۲ سال حتی یک بار هم با یکدیگر سلام علیک نکردند."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پورتال خبری قم لایف/qom_lifee (@qom_lifee)

کیومرث تیموری به یاد دارد که سال ۸۳، خانواده عمه‌اش از او شکایت کردند و او ۳۵ شب در بازداشتگاه خوابید. آنها شرط کردند که اگر از این ازدواج منصرف شود، رضایت می‌دهند وگرنه باید به زندان برود. این عاشق وفادار زندان را انتخاب کرد چون می‌دانست دل دخترعمه‌اش با او است و باور داشت که دل به دل راه دارد، بنابراین دست از این عشق نکشید. در نهایت او با وساطت و تلاش‌های بسیار امام جماعت روستای خود توانست با معشوقه خود ازدواج کند و برای نخستین بار پس از ازدواج کلمه دوستت دارم را از زبان معشوقه خود بشنود.
کیومرث تیموری در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد که والدین نباید برای ازدواج فرزندان خود از کودکی تصمیم بگیرند بلکه باید اجازه دهند که اول بچه‌ها بزرگ شوند، بعد خودشان تصمیم بگیرند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от کلیپ گرام | cilpgram (@cilpgram)

بسیاری از کاربران معتقدند که هم برای این زوج خوشحال شدند که به هم رسیدند و هم با سختی های آنان غصه خوردند.
عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که این زوج پدر و مادر سختگیری داشتند و بهترین روزهای زندگی آنان و زندگی خوبی که می توانستند در این سال ها داشته باشند را با لجبازی از آنها گرفتند. گروهی دیگر نیز عنوان کردند که این عشق، عشق واقعی و حقیقی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала