اقرار خواننده لس آنجلسی به آزار جنسی و عذرخواهی او + عکس. ویدئو

© Fotolia / Photographee.euروایت های شجاعانه از تجربه تلخ آزار جنسی
روایت های شجاعانه از تجربه تلخ آزار جنسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
اشتراک
محسن نامجو، نوازنده و خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور، اقرار به تجاوز به بانوان کرده و از آنان عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فایل صوتی از محسن نامجو منتشر شده است که اقرار و اعتراف به آزار جنسی به بانوان کرده است. سپس او در پیامی ویدئویی از کسانی که از او آزار جنسی دیده‌اند عذرخواهی کرده است. این پیام اما در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Mohsen Namjoo | محسن نامجو (@officialmohsennamjoo)

محسن نامجو گفته است که از شنیدن این اتهامات ترس مطلق به او دست داده و تنها کاری که می‌توانسته بکند، ابراز آن چیزی است که نکرده است و آن کلمه شنیع تجاوز است. همچنین او عنوان کرده است که من می‌پذیرم که این رفتار اشتباه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ایران اینترنشنال (@iranintltv)

محسن نامجو که پیش از این اتهامات تجاوز را رد کرده بود، در ویدئوی اخیر گفته است که "من نمی‌خواهم تصویر نمادین مرد قلدر ایرانی باشم که غرورش به او اجازه عذرخواهی نمی‌دهد، مثل حکومت‌مان که انسان‌ها را در زمین و آسمان می‌کشد و به حقوق‌شان تجاوز می‌کند و عذر هم نمی‌خواهد".
این هنرمند ایرانی در بخش دیگری از ویدئوی خود گفته است که دوستان، خانم‌های محترم، بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزارنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم، هم از شما و هم از خانواده نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от کُرُن موزیک (@koronmusic)

او معتقد است که که رفتارش برآیند عدم آموزش و روابط صحیح در یک فرهنگ هزاران‌ساله‌ی مردسالار بوده است. نامجو معتقد است که برای هر گونه دلجویی و ترمیم این روابط آماده است.
او همچنین عنوان کرده است که مدت‌ها از طریق روانکاو و مطالعه و مشاوره در تلاش برای درک ریشه‌های این گونه رفتار است و از مخاطبان خود خواس که او را بخشیده و فرصت جبران دهند.
او همچنین از مخاطبان خود درخواست کرد هنرمندانی که با او همکاری می‌کنند را مورد شماتت قرار ندهند و آنها را محکوم نکنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگران پلاس➕ (@bazigaranpluss)

گروهی از کاربران معتقدند که به نظر آنها این پیام عذرخواهی از آزاردیده‌ها نبوده بلکه تقلا برای برگرداندن اعتبار از دست رفته خود بوده است. اما عده ای دیگر از کاربران معتقدند که همین که اشتباه خود را پذیرفته و عذرخواهی کرده است قدمی به سمت جلو می‌باشد.
بعضی دیگر نیز معتقدند که فقط کافی بود نام آزاردیدگان را بیاوری و عذرخواهی کنی،همین. ما به آموزش، توضیحات بی‌دلیل و دوباره سر زبان ها انداختن خودت نیازی نداریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала