دو کشته در تصادف خودروی بدون راننده تسلا + عکس

© Photo / Tesla Motorsتسلا
تسلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2021
اشتراک
در تصادف یک خودروی تسلا در تگزاس آمریکا، دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « وال استریت ژورنال»، دو نفر در تصادف یک خودروی تسلا با درخت در هیوستن آمریکا، جان باختند. در این تصادف خودروی بدون راننده تسلا با سرعت زیاد به درخت خورد و نتوانست از عهده پیچ خیابان برآید. پس از آن تسلا آتش گرفت و 4 ساعت صرف خاموش کردن این حریق شد.

یکی از مسافران در صندلی جلو خودرو نشسته بود و مسافر دوم در صندلی عقب تسلا قرار داشت. بازرسی ها در این مورد ادامه دارد. مارک هرمان پلیس ایالتی اعلام کرد:« ما تا 99 درصد مطمئن هستیم که این خودرو راننده نداشته است».

این خودروی تسلا «مدل اس» با سرعت بالایی درحال حرکت بود و هنگام گذر از یک پیچ از مسیر جاده خارج شد و پس از برخورد با یک درخت آتش گرفت.

​در این اواخر ثبت گزارش‌هایی از تصادف خودروهای تسلا سبب شده تحقیقات وسیع و دقیقی درباره سیستم نیمه خودران تسلا انجام شود. آژانس ایمنی خودروی آمریکا در ماه مارس ۲۷ تحقیق درباره تصادف خودروهای تسلا را آغاز کرد که حداقل ۳ مورد آنها در این اواخر اتفاق افتاده بودند از سوی دیگر این شرکت خودروسازی مشغول آماده سازی است تا نسخه آپدیت شده نرم افزار کاملاً خودران را برای تعداد بیشتری از مشتریانش عرضه کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала