شهرداران اهواز و آبادان به دلیل تزریق واکسن از سهمیه پاکبانان دادگاهی می‌شوند

CC BY 4.0 / IRNA / شهرداران اهواز و آبادان به دلیل تزریق واکسن از سهمیه پاکبانان دادگاهی می‌شوند
شهرداران اهواز و آبادان به دلیل تزریق واکسن از سهمیه پاکبانان دادگاهی می‌شوند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2021
اشتراک
سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از معرفی شهرداران اهواز و آبادان به هیات تخلفات اداری خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رسول امیری، سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با بیان اینکه تعداد دریافت کنندگان غیرقانونی واکسن کرونا از سهمیه پاکبان‌ها در خوزستان هنوز مشخص نیست، بیان داشت: از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشکده آبادان درخواست شده است میزان دوز واکسن کووید ۱۹ اختصاص داده شده، میزان واکسن تزریق شده و اسامی افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند را به این اداره کل اعلام کنند.

سرقت سهمیه واکسن کرونای پاکبانان توسط اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
سرقت سهمیه واکسن کرونای پاکبانان توسط اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان

امیری تصریح کرد: در صورتی که قصوری در توزیع واکسن سهمیه پاکبان‌ها صورت گرفته باشد (اعم از شهرداری، شورای شهر و علوم پزشکی)، با متخلفان برخورد می‌شود. شهرداران اهواز و آبادان به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با توجه به اینکه این امر جنبه عمومی دارد، به دادگاه نیز معرفی خواهند شد.

وی افزود: برخورد با تخلف شهرداران اهواز و آبادان برای جلوگیری از تکرار این موارد و در پاسخ به درخواست مردم انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از این استفاده از سهمیه واکسن کرونای اختصاص یافته به پاکبانان توسط شهردار آبادان و تعدادی از اعضای شورای این شهر و مدیران این شهرداری، را تایید کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала