اولیانوف: اعضای برجام قصد ایران برای غنی سازی تا 60 درصد را مورد بررسی قرار دادند

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر اولیانوف: اعضای برجام قصد ایران برای غنی سازی تا 60 درصد را مورد بررسی قرار دادند
 اولیانوف: اعضای برجام قصد ایران برای غنی سازی تا 60 درصد را مورد بررسی قرار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام نمود که اعضای برجام بر روی روشهای عملی بازگشت به توافق تمرکز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، اولیانوف از احتمال نسشت اعضای برجام در سطح روسای هیئت های شرکت کننده در روز شنبه خبر داد. اعضای برجام قصد ایران برای افزایش غنی سازی تا 60 درصد را مورد بررسی قرار دادند.

ظریف: ایران با ماندن در برجام سربلند شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
ظریف: ایران با ماندن در برجام سربلند شد

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در ادامه تصریح کرد، مذاکرات برجام در وین نشان داد که همه اعضا به غلبه بر آنچه از رئیس جمهور پیشین آمریکا برجای مانده تمایل دارند.
از سوی دیگر، میخائیل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمانهای بین المللی در وین، در مورد تصمیم ایران برای غنی سازی اورانیوم تا ۶۰ درصد گفته بود که لازم است نه بر مشکلات فعلی، بلکه بر روی ترمیم برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته ای ایران متمرکز شد.

نماینده روسیه در وین نسبت به مذاکرات توافق هسته ای با ایران خوشبین محتاطانه است.
پیشتر، پیتر استانو سخنگوی رسمی سرویس سیاست خارجی اروپا، امروز چهارشنبه، نگرانی اتحادیه اروپا از برنامه های ایران برای غنی سازی 60 درصدی اورانیوم را ابراز داشت، و آن اظهار داشت که و از منظر غیر نظامی توجیه موجهی در این خصوص وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала