روسیه ورود هشت مقام آمریکایی را ممنوع کرد

© AFP 2023 / Alexander Nemenovروسیه ورود هشت مقام آمریکایی را ممنوع کرد
روسیه ورود هشت مقام آمریکایی را ممنوع کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ورود 8 مقام آمریکایی به روسیه ممنوع شده است که شامل دادستان کل، وزیر کشور و مدیر اطلاعات ملی آمریکا می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ورود 8 مقام آمریکایی به روسیه ممنوع شده است که شامل دادستان کل، وزیر کشور و مدیر اطلاعات ملی آمریکا می باشد.

احضار سفیر آمریکا در مسکو به وزارت امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
احضار سفیر آمریکا به وزارت امور خارجه روسیه

وزارت امور خارجه روسیه افزود: همچنین ورود جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور سابق آمریکا و جیمز وولسی، مدیر پیشین سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا نیز به روسیه ممنوع شده است. علاوه بر آن نیز ورود مدیر اف بی آی و سوزان رایس و مدیر دفتر زندان فدرال آمریکا ممنوع می باشد.

وزارت امور خارجه روسیه در ادامه اعلام کرد: مقامات سابق و فعلی ایالات متحده که وارد لیست سیاه فدراسیون روسیه شده اند در دوره های ضد روسی در واشنگتن شرکت می کنند.

۱۵ آوریل، ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد و اعلام نمود که ۱۰ کارمند ماموریت دیپلماتیک روسیه را اخراج می‌کند. وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام داشت که روند تحریم‌های واشنگتن جوابگوی منافع مردم دو کشور نیست. این وزارتخانه افزود: پاسخ به تحریم‌های ایالات متحده تدوین و در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала