بایدن نتوانست نام خانوادگی پوتین را درست تلفظ کند

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEبایدن نتوانست نام خانوادگی پوتین را درست تلفظ کند
بایدن نتوانست نام خانوادگی پوتین را درست تلفظ کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا در اولین سخنرانی خود در مورد روابط ایالات متحده با روسیه نتوانست نام خانوادگی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را درست تلفظ کند.

به گزارش اسپوتنیک این سخنرانی از طریق حساب کاربری کاخ سفید در یوتیوب بطور زنده پخش شد.

 واکنش وزارت امور خارجه روسیه به تحریم های جدید آمریکا: واشنگتن امروز عواقب کارهایش را نمی بیند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2021
واکنش وزارت امور خارجه روسیه به تحریم های جدید آمریکا: واشنگتن امروز عواقب کارهایش را نمی بیند

رهبر آمریكا دچار لکنت شده و چیزی غیر قابل فهم شبیه "رئیس جمهور كلونین" بر زبان آورد اما سپس بلافاصله اشتباه خودش را اصلاح کرد.

در ماه مارس، بایدن در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا سخنان خود را از روی کاغذ می خواند. در عکسهای منتشر شده از کنفرانس مطبوعاتی ، رئیس جمهور یک تکه کاغذ را در دستان خود نگه داشته است. یکی از آنها آماری مربوط به وضعیت زیرساخت های ایالات متحده و مقایسه آن با چین را نشان می دهد و در یک عکس دیگر بروشوری با نام و عکس خبرنگاران در دست دارد که شماره های مشخص شده در مقابل آنها قرار دارد.

جو بایدن ، رئیس جمهور آمریكا 15 آوریل فرمانی درباره اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را امضا كرد. این محدودیت ها تعدادی  شهروندان و موسسات روسیه را در برگرفته است. به گویا فعالیت خصمانه روسیه در حوزه سایبری ، دخالت ادعایی مسکو در انتخابات ایالات متحده یا سایر کشورهای خارجی از جمله دلایل اعمال این تحریم ها اعلام شده است. وزارت امور خارجه روسیه قول داده  که واکنش مسکو به این تحریم های آمریکا  "اجتناب ناپذیر" و شدید باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала