آغاز ساخت کارخانه برای تولید انبوه پهپادهای تهاجمی در روسیه

CC BY 4.0 / Vadim Savitsky / Ministry of Defence of the Russian Federation / آغاز ساخت کارخانه برای تولید انبوه پهپادهای تهاجمی در روسیه
آغاز ساخت کارخانه برای تولید انبوه پهپادهای تهاجمی در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
اشتراک
شرکت روسی "کرونشتات" ساخت اولین کارخانه تخصصی در روسیه برای تولید انبوه هواپیماهای بدون سرنشین نظامی را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی این شرکت اعلام کرد راه اندازی این کارخانه پهپاد سازی برای  ماه نوامبر برنامه ریزی شده است.

اهمیت پهپاد روسی اخوتنیک برای سو-۵۷ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اهمیت پهپاد روسی "اخوتنیک" برای سوخو-۵۷

شرکت کرونشتات  توسعه دهنده و سازنده پهپاد "اینوخودتس" ("Inokhodets") (معروف به "اوریون" "Orion") است. چنین پهپادهایی می توانند حداکثر 200 کیلوگرم بار جنگی داشته باشند و در سوریه برای حمله به تروریست های بین المللی مورد استفاده قرار گرفتند. نسخه های شناسایی و غیرنظامی این پهپاد نیز وجود دارد.

اعلام شده که کارخانه جدید در شهر دوبنا، واقع در حومه مسکو قرار داشته و  میزان سرمایه گذاری در این پروژه بیش از 4 میلیارد روبل (حدود 52 میلیون دلار) خواهد بود." این شرکت همچنین افزود كه کارخانه پهپاد سازی مشاغل دائمی را برای بیش از 1.5 هزار نفر فراهم كرده و بیش از 900 میلیون روبل مالیات سالانه (حدود 12 میلیون دلار)  را به بودجه کشور واریز خواهد کرد. تولید سازگار با محیط زیست و بدون سر و صدا خواهد بود و مساحت کل کارخانه  45 هزار متر مربع خواهد بود.

هواپیمای بدون سرنشین تهاجمی"اینوخودتس"  که با نام "ارویون " نیز شناخته می شود، می تواند تا یک شبانه روز در پرواز باشد. حداکثر وزن برخاست آن 1100 کیلوگرم و بار جنگی آن تا 200 کیلوگرم است. اوریون قادر است از موشک های هدایت شونده کوچک و بمب های هدایت شونده علیه اهداف زمینی استفاده کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала