حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ افزایش می ‌یابد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران
سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:️ ما پیگیری ‌های زیادی در ستاد کل نیروهای مسلح انجام دادیم و مجلس و دولت به ما قول داده ‌اند که حقوق سربازان افزایش پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران، بیان داشت: ما پیگیری ‌های زیادی در ستاد کل نیروهای مسلح انجام دادیم و  مجلس و دولت به ما قول داده‌اند که حقوق سربازان افزایش پیدا کند.

نمایندگان مجلس ایران طرحی را برای حذف سربازی اجباری ارائه دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
نمایندگان مجلس ایران طرحی را برای حذف سربازی اجباری ارائه دادند

وی با بیان اینکه تحقق این موضوع به تصمیم و اراده دولت بستگی دارد، گفت: هم مجلس و هم سازمان برنامه و بودجه قول دادند که حقوق سربازان را افزایش بدهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: در همین راستا نیز حتما حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ در یک حد قابل ملاحظه ‌ای افزایش پیدا خواهد کرد و این افزایش علاوه بر آن مبلغی است که در سال ۹۹ افزایش یافته بود.

موضوع حقوق سربازان از جمله مسائلی است که سال‌ هاست بحث بسیاری در مورد آن وجود داشته و همواره یکی از کمترین حقوق‌ های دریافتی به این قشر تعلق می‌ گیرد، با این وجود در سال ۹۹ ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری ‌های زیادی را برای این افزایش حقوق انجام داده و رقم دریافتی سربازان افزایش چشم‌ گیری داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала