حواشی استقلالی یا پرسپولیسی بودن آقای گل جهان +عکس، ویدیو

© Photo / IRNAعلی دایی
علی دایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
اظهارات جنجالی علی دایی درباره طرفداری از از تیم استقلال یا پرسپولیس!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که حواشی پیرامون استقلالی یا پرسپولیسی بودن علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و آقای گل جهان به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

علی دایی در مصاحبه ای با شبکه تی وی پلاس در این رابطه گفته است که آنها در خانه پنج برادر بودند و فقط برادر بزرگشان طرفدار تیم پرسپولیس بود و ۴ برادر دیگر استقلالی بودند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ⭐𝐜𝐥𝐢𝐩.𝐭𝐚𝐣𝐢𝐢𝐢𝐢⭐ (@clip.tajiiii)

آقای گل جهان افزود که از زمانی که به تهران آمد و دانشگاه را شروع کرد، تیم پرسپولیس و یا استقلال برای او فرقی نداشت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Tvplussport (@tvpluss_sport)

علی دایی در ادامه صحبتهایش با اطمینان افزود که از زمانی که در تیم فوتبال پرسپولیس مشغول به بازی شده طرفدار تیم پرسپولیس شده است و به پرسپولیسی بودنش افتخار می کند. او همچنین وجود شایعاتی مبنی بر استقلالی بودن خود را تکذیب کرد و عنوان کرد که فقط تا قبل از ورود به دانشگاه، طرفدار تیم استقلال بوده است. آقای گل جهان در انتهای صحبتهای خود تاکید کرد که در حال حاضر پرسپولیسی است و همیشه دنبال کننده نتایج و جداول پرسپولیس خواهد بود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от @sizdah_football

صحبت های علی دایی موجی از واکنش های مختلف کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

تعدادی از کاربران، علی دایی را قهرمان ایران و اسطوره تکرار نشدنی توصیف کردند اما در مقابل، تعدادی از کاربران وی را متهم به پیوستن به تیم پرسپولیس برای رسیدن به منافع خود کردند.
گروه دیگری از کاربران از او به خاطر شهامت و صداقتش تقدیر نموده و حتی تعدادی از هواداران تیم استقلال محبت خود را به علی دایی نشان دادند. افرادی انگشت شمار هم به علت جواب قاطعانه او به ایشان توهین کرده و دشنام دادند. علی دایی نیز در صفحه شخصی خود عنوان کرده است که "این فوتبال و‌ زندگی کوتاه ، ارزش این همه حاشیه ، جدل و بی حرمتی را ندارد
از همه فوتبالی ها میخواهم طرفدار هر تیم و هر رنگی که هستید حرمت ها را حفظ کنید، مخصوصا در این روزهای سخت که جامعه و خانواده ها درگیر مشکلات بسیار بزرگتری هستند."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ali Daei (@alidaei)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала