مینو محرز: وضعیت کرونا در تهران فاجعه است

CC BY 4.0 / IRNA / مینو محرز: وضعیت کرونا در تهران فاجعه است
مینو محرز: وضعیت کرونا در تهران فاجعه است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران اظهار داشت که برای کنترل این بیماری در تهران حداقل ۵ تا ۷ روز قرنطینه به شکل کامل نیاز است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مینو محرز، عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران در مورد وضعیت کرونایی تهران اظهار داشت: تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی زیاد است و تخت برای بستری بیماران جدید وجود ندارد.

شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند

وی با بیان اینکه کرونا وضعیت کرونا در تهران فاجعه است، گفت: برای گذر از شرایط فعلی حداقل به ۵ تا ۷ روز قرنطینه واقعی نیاز است و باید همه اماکن تعطیل شود به طوری که لازم نباشد مردم برای رفت و آمد از مترو و اتوبوس استفاده کنند.

محرز گفت: متأسفانه محدودیت‌های فعلی هم به شکل ناقص اجرا می‌شود چون بازرسی و پیگیری رعایت پروتکل‌ها به خوبی انجام نمی‌گیرد، مثلاً شاهد مغازه‌هایی با کرکره‌‌های نیمه باز هستیم.

عضو علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران افزود: متأسفانه در موج چهارم سوش غالب کرونای انگلیسی بوده که تفاوت آن با کرونای دیگر در قدرت سرایت بسیار بالا و بروز علائم شدیدتر است، به عنوان مثال گرفتاری ریه خیلی بیشتر رخ می‌دهد.

محرز بیان کرد: با وجود اینکه از تعطیلی‌های عید برای قرنطینه استفاده نشد اما ماه رمضان به دلیل در خانه ماندن خیلی از مردم، فرصت مناسبی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала