توئیت سازمان انرژی اتمی ایران پس از حادثه نطنز

© AP Photo / Hasan Sarbakhshianتأسیسات نطنز در ایران
تأسیسات نطنز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2021
اشتراک
سازمان انرژی اتمی ایران با تاکید بر سرعت هرچه بیشتر حرکت تاسیسات هسته‌ای نطنز به سوی اهداف تعیین‌شده، اعلام کرد: اگر لازم شود، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا بار دیگر شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان انرژی اتمی ایران امروز در صفحه توئیتری خود  با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، نوشت: تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای، تخریب سالن مونتاژ سانتریفیوژهای نطنز و حمله  تروریستی اخیر در این تاسیسات، تنها نشان دهنده ناکامی دشمنان ایران اسلامی است و اراده دانشمندان صنعت هسته‌ای تمامی این اقدامات مذبوحانه را به یاس تبدیل کرده است.

​سازمان انرژی اتمی در ادامه تاکید کرد: تاسیسات هسته‌ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین‌شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم شود، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا بار دیگر شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای شود. همت دانشمندان ایرانی به قوت خود باقی است.

صبح روز یکشنبه، 22 فروردین، سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که در شبکه توزیع برق کارخانه غنی سازی اورانیوم در نطنز حادثه ای رخ داده اما این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала