برترین مکان های گردشگری و دیدنی کیش

© Photo / IRNAجزیره کیش
جزیره کیش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
کیش لوکس ترین جزیره تفریحی ایران دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار خاصی می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب میکند.

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید با ما همراه باشید تا برای داشتن سفری لذت بخش تر شما را با برترین مکان های تفریحی و دیدنی کیش آشنا کنیم.

پیش از سفر به کیش بهتر است با انتخاب تور ارزان کیش هزینه های خود را کاهش دهید.

کشتی یونانی

© Photo / lahzeakharکشتی یونانی کیش
برترین مکان های گردشگری و دیدنی کیش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
کشتی یونانی کیش

خیلی ها کشتی یونانی را از مهم ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش و همینطور نماد این جزیره می دانند. این کشتی متعلق به کشور یونان بوده و به دلایلی که هیچکس نمیداند در آب های خلیج فارس به گل نشسته است. گردشگران می توانند به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه از ساحل زیبای خلیج فارس به تماشای این جاذبه ی دیدنی بنشینند. این کشتی در استان هرمزگان، بخش جنوب غربی جزیره کیش، خیابان غروب، میدان غروب، در پارک ساحلی کشتی یونانی قرار گرفته است. بازدید از این جاذبه گردشگری 24 ساعته امکان پذیر است، البته بهتر است تا در هنگام غروب به بازدید از این جاذبه کیش بپردازید زیرا زیبایی فوق العاده ای به نمایش گذاشته میشود.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش، یکی از بزرگترین پارک های تفریحی خاورمیانه و همچنین اولین دلفیناریوم ایران می باشد، که نمایش خیره کننده ای از بازی دلفین های باهوش را می توانید در این پارک ببینید. پارک دلفین کیش یکی از مهیج ترین و پربازدیدترین جاذبه های تفریحی این جزیره می باشد که در سال 94 به اجرا در آمده است.

این مجموعه بزرگ با مساحت حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده، که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار دارد. گردشگران می توانند به راحتی با استفاده از تاکسی های موجود در سطح به بازدید از این مجموعه تفریحی بروند.

باغ پرندگان کیش

یکی دیگر از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش، باغ زیبای پرندگان بوده که در جنوب شرقی این جزیره بنا شده است. این باغ پرندگان دارای 58 گونه پرنده اعم از: پلیکان ، شترمرغ، طوطی، قو، پنگوئن، لک لک، ماکائو، توکان، تورکو می باشد که از سراسر جهان از جمله آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا جمع آوری شده اند.این مجموعه دقیقا در محوطه پارک دلفین ها قرار دارد که برای ورود به آن باید بلیط جداگانه تهیه شود.

جزیره هندورابی

این جزیره افسانه ای تقریبا خالی از سکنه می باشد و در حدود 90 خانواده در جزیره هندورابی زندگی می کنند. برای رفتن به این جزیره از کیش با کشتی باید حدود 40 دقیقه زمان در نظر گرفت. این جزیره یکی از محبوب ترین جاذبه های کیش به حساب می آید. آرامش و سکوت فوق العاده اینم جزیره به نسبت به کیش و همچنین دوری از داشتن مراکز خرید پر رفت و آمد مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شهر حریره

شهر تاریخی حریره یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار خاص و تاریخی جزیره کیش می باشد. قدمت این شهر تاریخی به حدود قرن 5 الی 10 هجری قمری باز می گردد. این شهر در گذشته در حدود 120 هکتار وسعت داشته و در آن بناهای مختلفی نظیر کارگاه های شیشه گری، قنات، عمارت های اعیانی، بناهای ساحلی، حمام، مسجد و تاسیسات آبی وجود داشته است.قدیمی ترین حمام ایران در این شهر وجود دارد. امروز شهر حریره به یک مکان باستانی تبدیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала