ارزیابی سالانه اطلاعات آمریكا از روابط واشنگتن با روسیه

© Sputnik / Alexey Filippovارزیابی سالانه اطلاعات آمریكا از روابط واشنگتن با روسیه
ارزیابی سالانه اطلاعات آمریكا از روابط واشنگتن با روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
اطلاعات آمریكا گزارشی منتشر كرد كه در آن پیش بینی می کند که روسیه "به تلاش خود برای تضعیف نفوذ آمریكا و تضعیف اتحادهای غربی ادامه خواهد داد."

به گزارش اسپوتنیک، سازمان اطلاعات امریکا در گزارش سالانه خود اعلام نمود که واشنگتن معتقد است که روسیه علاقه ای به درگیری مسلحانه مستقیم با ایالات متحده ندارد.

قدرت نظامی روسیه؛ آمریکا در حسرت چه سلاحی مانده است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2021
گزارش و تحلیل
قدرت نظامی روسیه؛ آمریکا در حسرت چه سلاحی مانده است؟

این گزارش سالانه در مورد ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا از تهدیدهای مختلف علیه ایالات متحده در جهان به طور سالانه منتشر می شود.

در این گزارش امده است: "ما انتظار داریم كه مسكو همکاری عملی با واشنگتن را با توجه به شرایط خود دنبال كند. و ما معتقدیم که روسیه خواهان درگیری مستقیم با نیروهای آمریکا نیست. "

اطلاعات آمریكا همچنین گفت كه "مسكو همچنان به استفاده از تاكتیك های مختلف در سال جاری برای تضعیف نفوذ آمریكا ، توسعه هنجارها و مشاركت های بین المللی جدید ، تقسیم كشورهای غربی و تضعیف اتحادهای غربی ادامه خواهد داد."

 

پیش از این، سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه گفته بود كه ایالات متحده در مقایسه با سال 2020 ، شدت شناسایی هوایی در نزدیكی مرزهای روسیه را 1.5 برابر  و حضور نیروی دریایی خود را دو برابر كرده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала