چرا اسرائیل دست به خرابکاری زده است؟

© AP Photo / Hasan Sarbakhshianتأسیسات نطنز در ایران
تأسیسات نطنز در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
اشتراک
میرزایی: خرابکاری اسرائیل در تاسیسات نطنز برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، جلال میرزایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت که خرابکاری اسرائیل در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا بلکه برای اعمال فشار به مسوولان ایرانی برای تجدیدنظر در محاسبات خود است.

دی در ادامه گفت: «اقدام خرابکارانه در نطنز، شبیه اقدامی نظیر شهادت دکتر فخری‌زاده است و اسرائیل این اقدام را برای کارشکنی در روند مذاکرات و توافق انجام می‌دهد.

صالحی: اقدام علیه نطنز نشانه شکست مخالفان ایران است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
صالحی: اقدام علیه نطنز نشانه شکست مخالفان ایران است

خوشبختانه مسوولان ما زمان شهادت فخری زاده متوجه این مساله شدند و کاری که الان اسرائیل در این مرحله انجام داده و رسانه‌ها صراحتا در این مورد صحبت کرده اند، برای تحت تاثیر قرار دادن مسوولان ایران برای تجدیدنظر در روند فعلی مذاکرات است.

در شرایطی که رییس جمهوری، محمد جواد ظریف و عباس عراقچی در چند روز اخیر صراحتا اعلام کردند ما در پی مذاکره و توافق یک مرحله‌ای هستیم، در داخل کشور جریان‌هایی بر سر مذاکرات جاری سنگ اندازی می‌کنند و اقدامات آنها بوی کارشکنی می‌دهد».

شایان ذکر است که بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز 11 آوریل (یکشنبه) از وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد و اعلام کرد خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست بررسی است

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала