کانال تلوزیونی اسرائیل: موساد پشت حادثه هسته ای در نطنز است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کانال تلوزیونی اسرائیل: موساد پشت حادثه هسته ای در نطنز است
کانال تلوزیونی اسرائیل: موساد پشت حادثه هسته ای در نطنز است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
کانال تلوزیونی کان اعلام نمود که اسرائیل عامل حادثه در تأسیسات هسته ای ایران در نطنز است. حمله سایبری اسرائیلی که موساد نقش ان را بر عهده داشت، عامل اقدامات در نطنز بود.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت رادیویی و تلویزیونی KAN اسرائیل با استناد به "منابع اطلاعاتی" خود اعلام نمود که حمله سایبری اسرائیلی که موساد نقش ان را بر عهده داشت، عامل اقدامات در نطنز بود.

صالحی: اقدام علیه نطنز نشانه شکست مخالفان ایران است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
صالحی: اقدام علیه نطنز نشانه شکست مخالفان ایران است

صبح روز یکشنبه سازمان انرژی اتمی ایران گفت که در شبکه توزیع برق در کارخانه غنی سازی اورانیوم در نطنز حادثه ای رخ داد، هیچ کس آسیب ندید و هیچ آلودگی محیطی وجود ندارد، دلایل این حادثه در حال اثبات است.

معاون رئیس جمهور ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی اکبر صالحی گفت که این حادثه یک حمله و مظهر "تروریسم هسته ای" است.

اما شرکت تلویزیونی و رادیویی کان در اسرائیل گزارش می دهد: "منابع اطلاعاتی اعلام نموده است که اسرائیل عامل اقدامات در نطنز است. حمله سایبری اسرائیلی که موساد در آن نقش دارد (عامل اقدامات در نطنز بود)."

به گفته این منابع تلویزیونی، خسارات وارده "بیشتر از آنچه در ایران می گویند" است.

از سوی دیگر، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حادثه صبح امروز در سایت نطنز گفت: اقدام (بامداد امروز) علیه مرکز غنی سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала