ممنوعیت تردد ایران با ۳۹ کشور جهان

CC BY 4.0 / IRNA / فرودگاه امام خمینی
فرودگاه امام خمینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
وزیر راه و شهرسازی بیان داشت که برای سفر و تردد به ۳۹ کشور ممنوعیت وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص محدودیت و ممنوعیت فعالیت تورهای مسافرتی به ترکیه، اظهارکرد: همه تورها موظف به عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا هستند و این اقدام باید متوقف شود. پروازها به ترکیه به دلیل تبادلات تجاری برقرار است،‌ چون ترکیه نقطه اتصال به سایر کشورهای جهان است.

وزیر راه و شهرسازی درارتباط با تمدید دو هفته‌ای محدودیت‌ها در سفر به عراق افزود: سفر به عراق به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان از قبل از عید ممنوع شده بود که این محدودیت‌ها با توجه به نشست سه شنبه گذشته قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دو هفته دیگر تمدید شد.

مخالفت روحانی با بستن مرز ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
مخالفت روحانی با بستن مرز ترکیه

اسلامی گفت: فعلا سفر به عراق و ترکیه در کشورهای همسایه ممنوع است و سفر به بقیه کشورهای همسایه هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تشدید کنترل در مبادی مرزی، خاطر نشان کرد: تستهای پی سی آر در مرزها گرفته می شود و هلال احمر هم اخیرا با مصوبه ستاد ملی وارد عمل شده و مقرر شده با توجه به آموزش‌هایی که به همین منظور دیده‌اند،  از افراد تست بگیرند تا مبتلایان به کرونا وارد کشور نشوند.

اسلامی به این سوال که ممنوعیت سفر به ترکیه تا چه زمانی است، پاسخ داد: این مصوبه سه شنبه هفته گذشته ابلاغ شده است و زمان پایان ممنوعیت سفر با تور به ترکیه مشخص نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала