رها کردن سالمند معلول در کنار خیابانی در اهواز +ویدئو

© Flickr / Ed Yourdonتشدید مشکلات معلولان ایران به دنبال افزایش قیمت بنزین
تشدید مشکلات معلولان ایران به دنبال افزایش قیمت بنزین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
ویدئویی از رها شدن مردی سالخورده در شهر اهواز بازتاب بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، یک شهروند اهوازی با ارسال ویدئویی به شبکه‌ی خبری عصرجنوب جنجالی تازه در فضای مجازی ایجاد کرده است. این شهروند در این ویدئو‌ می‌گوید مردی سالمند که یکی از پاهای خود را هم از دست داده، چندین روز است در کنار خیابانی در شهر اهواز به حال خود رها شده و علیرغم تماس‌های مکرر او و دوستانش با مراکز حمایتی، هیچ‌ اقدامی انجام نشده است و از این بابت گلایه می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

کاربران فراوانی به این موضوع واکنش نشان دادند و اطلاع‌رسانی به موقع را موثر می‌خوانند برخی از کاربران عنوان می‌کنند این پیرمرد به دلیل اینکه کسی برای مراقبت از او وجود ندارد، در خیابان رها شده و نوعی شکنجه برای او محسوب می شود و برخی عنوان می‌کنند فرزندان و بستگان وی، او را در خیابان با معلولیت و داشتن چنین شرایطی رها کرده‌اند. جمعی از کاربران نیز به افرادی که در پایین شهر تهران و سایر شهرستان‌ها بدون اینکه این افراد اعتیاد داشته باشند و تنها به دلیل مشکلات اقتصادی کارتن خواب شده‌اند اشاره می‌کنند و بر این باورند بایستی به تمام این افراد رسیدگی شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صفحه رسمی شبکه خبری عصرجنوب (@asrejonoob.ir)

به دنبال این واکنش‌‌ها مسئولین مربوطه واکنش نشان داده و پیرمرد بیمار جهت معالجه به بیمارستان منتقل شد. در همین رابطه مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: «روز جمعه مرد سالمندی که کنار خیابان رها شده بود و از عفونت پا رنج می‌برد به بیمارستان گلستان منتقل شد و در صورتی که بستگان او را نیابیم یا نتوانند از او نگه‌داری کنند به خانه سالمندان منتقل خواهد شد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صفحه رسمی شبکه خبری عصرجنوب (@asrejonoob.ir)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала