آغاز"کارزار دشوار و سخت" در کره شمالی به دستور کیم جونگ اون

© AP Photoآغاز" کارزار دشوار و سختی" در کره شمالی
آغاز کارزار دشوار و سختی در کره شمالی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
کیم جونگ اون دبیر کل حزب حاکم کارگر جمهوری دموکراتیک خلق کره اعلام کرد که سازمانهای حزب حاکم در همه سطوح یک کارزار دشوار و سخت مانند زمان بحران اقتصادی و قحطی در کره شمالی در دهه 1990 را آغاز می کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  این مطلب را خبرگزاری دولتی مرکزی کره شمالی اطلاع داده است.

رهبر کره شمالی: در سخت ترین دوره در همه زمان ها هستیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
رهبر کره شمالی: در سخت ترین دوره در همه زمان ها هستیم

رهبر کره شمالی اعلام کرد این کارزار با هدف کاهش رنج های مردم و تأمین مواهب مادی و فرهنگی برای مردم انجام می شود که با باور به حزب حاکم کارگر به عنوان یک حزب مادر، طی دهها سال از آن پیروی کردند. به گفته وی ، اکنون زمان شروع یک "کارزار دشوار" و حتی سخت تر از سابق فرا رسیده که همه رهبران حزب ازاعضای  کمیته مرکزی حزب گرفته، باید در آن شرکت کنند.

کیم جونگ اون همچنین تأکید کرد که حزب حاکم هرگز به ظاهر شدن فرصتی تصادفی امیدوار نبوده و هیچ امیدی به هیچ کشوری ندارد. وی در پایان خطاب به مردم گفت فقط می توان به اعضای حزب کارگر کره اعتماد کرد.

پیش از این رهبران کره شمالی از سران هسته های محلی حزب حاکم در این کشور خواسته بود که علی رغم فرا رسیدن "سخت ترین لحظه" در همه زمان ها که جمهوری دموکراتیک خلق کره تجربه می کند ، کار و فعالیت خود را افزایش دهند.

 رهبر کره شمالی در کنگره حزب حاکم کارگر در اوایل امسال اعلام کره بود  که برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی این کشور تقریبا در همه جبهه ها شکست خورده است. یکی از دلایل این امر تحریم های ایالات متحده آمریکا  و متحدانش از جمله کره جنوبی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала