رئیس فدراسیون فوتبال ایران: بزرگان فوتبال سرپرستی تیم ملی را نپذیرفتند

© Photo / Beach Soccer World Wideرئیس فدراسیون فوتبال ایران: بزرگان فوتبال سرپرستی تیم ملی را نپذیرفتند
رئیس فدراسیون فوتبال ایران: بزرگان فوتبال سرپرستی تیم ملی را نپذیرفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: یک مربی در طول فصل سه بار می‌چرخد و سه لیگ عوض می‌کند. کجا چنین اتفاقی می‌افتد؟ البته ما قطعاً جلوی این کار را می‌گیریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: در جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال ایران، روند ما رو به‌ رشد است. شرایط فدراسیون همان‌طور که مشخص است، شرایط بسیار سختی است و به دلایلی که نیاز نیست به آن بپردازیم، همه از آن آگاه هستند و ما هم آگاهانه این مسئولیت را پذیرفتیم و تلاش می‌کنیم. زمان می‌خواهد تا شرایطی که به دلیل بی‌برنامگی و ... به وجود آمده است را حل کنیم، یک کاری که با همفکری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام خواهیم  داد.

پرسپولیسی محبوب  از ایران رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
واکنش غزال تیزپای آسیا به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران +ویدئو

عزیزی خادم در این باره که گفته می‌شود باید سرپرست بهتری برای تیم ملی انتخاب می‌شد تا بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته باشند، خاطرنشان کرد: نگاه ما متفاوت است. بر تیم‌های ملی نظارت می‌شود و مسئولیت تیم ملی هم با من است. تیم ملی روی لبه تیغ قرار دارد و ما از دراگان اسکوچیچ هم حمایت می‌کنیم. این در چارچوب اختیاراتی است که من دارم و از روزی که آمدیم از اسکوچیچ حمایت کرده و می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی و جا ماندن اسکوچیچ از اتوبوس این تیم گفت: تیم ملی نماد 80 میلیون ایرانی است و باید حداقل امکانات را داشته باشیم. شما مسائل مهمتر را ببینید. من عملگرا هستم و آموخته‌ام زمانم را صرف جایی کنم که چهره فوتبال را درست کنم. اجازه بدهید مسائل کلی را درست کنیم و بدانید «چون که صد آید نود هم پیش ماست». هیچ آژانسی حاضر نبوده برای ستاره تیم ملی پرواز یا لباس بگیرد. با این حال تیم نتیجه موفقی گرفت و از کادر فنی حمایت می‌کنیم. اسکوچیچ خواهان اضافه شدن دو دستیار بود که آن را انجام دادیم. با احتساب اینکه در بحرین بازی می‌کنیم، اردوی کیش را تدارک دیدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بحث ممنوعیت حضور مربی و بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را در هیئت رئیسه مطرح کنم. در این خصوص باید اطلاعات بگیریم. من به دلیل اینکه در این حوزه مطالعه‌ای نکرده‌ام، نمی‌توانم الان صحبت کنم.  آنچه که برای ما مهم است منافع ملی فوتبال است. موضوع ممنوعیت  مربی و بازیکن خارجی را در هیئت رئیسه آینده مطرح خواهیم کرد. ما باید یک صندوق تشکیل دهیم، پول مربی و بازیکن را کنار بگذاریم تا هرجا که فسخ کردند دیگر پرونده‌ای علیه فوتبال ما تشکیل نشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала