زنی طی سه هفته دو بار باردار شد و دو پسر به دنیا آورد

© Flickr / Thomas Pomperniggزنی طی سه هفته دو بار باردار شد و دو پسر به دنیا آورد
زنی طی سه هفته دو بار باردار شد و دو پسر به دنیا آورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
اشتراک
خانم گابریلا کریسمس (Gabriella Christmas) یکی از ساکنان شهرستان بدفوردشایر انگلیس طی سه هفته دو بار باردار شده و دو پسر دوقلو به دنیا آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه میرور،  پزشکان در طی اسکن اولترا سوند در هفته پنجم بارداری یک زن 30 ساله انگلیسی،  متوجه سایه کوچکی در کنار جنین شدند. هفت هفته بعد مشخص شد که این جنین دومین فرزند است که سه هفته بعد نطفه بسته است . پزشکان توضیح دادند که کریسمس خانم بارداری مضاعف  دارد که یک ناهنجاری بسیار نادر است و فقط در 0.3 درصد زنان اتفاق می افتد.

آگاهی از حاملگی 45 دقیقه قبل از زایمان + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2019
آگاهی از حاملگی 45 دقیقه قبل از زایمان + عکس

این کودکان در ژوئیه 2018 در نتیجه سزارین متولد شدند. برادر بزرگتر ادواردو، 2.8 کیلوگرم و برادر کوچکتر ازرا 1.98 کیلوگرم وزن داشتند. کریسمس نگران بود که فرزند دوم پس از تولد زودرس تحت مراقبت های پرستاری ویژه قرار گیرد ، اما این پسر هم مانند برادرش کاملاً سالم بود.

خانم انگلیسی گفت: "آنها دوقلو هستند زیرا در یک روز متولد شده و پدر و مادر آنها یکسان است اما دو حاملگی متفاوت است که همزمان اتفاق افتاده است." وی افزود که مجبوراست اندازه های مختلف لباس را برای پسرانش بخرد زیرا قد آنها باهم فرق دارد. به همین دلیل، اطرافیان باور ندارند که پسران دوقلو باشند.

وی گفت: "آنها صد در صد دوقلو هستند ، زیرا پیوندی قوی بین آنها وجود دارد ، اما در عین حال کاملاً متفاوت هستند. ادواردو آرام و خلاق و ازرا پر سر و صدا است و دوست دارد همه چیز را نابود کند. او داستان زندگی خود را به اشتراک گذاشت تا زنان بدانند که امکان بارداری مجدد در دوران بارداری هم وجود دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала