توقف اعمال جراحی غیراورژانسی در تهران تا اطلاع ثانوی

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / M.Hasan Zarifmanesh / توقف اعمال جراحی غیراورژانسی در تهران تا اطلاع ثانوی
توقف اعمال جراحی غیراورژانسی در تهران تا اطلاع ثانوی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
اشتراک
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از توقف اعمال جراحی غیراورژانسی در پی افزایش بیماران مبتلا به کووید-۱۹خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فرشاد علامه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: تا روز گذشته در مجموع بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیش از ۹۲۵ بیمار بستری بودند. شیب افزایش بیماران نیز بسیار تند است و از شیب افزایشی در پیک سوم بیماری هم بیشتر است. به طوری که یکی دو روز قبل رکورد میزان بستری در روز در بیمارستان‌های ما شکست.

شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند

علامه تصریح کرد: در خیز چهارم، نسبت به پیک سوم تعداد بیماری که در یک روز در کل بیمارستان‌های ما بستری می‌شد، چند روز پیش به بیشترین حد خود رسید که این نشان می‌دهد که شیب افزایشی بیماری بسیار تند است. مداوم تخت‌های بخش‌های دیگر را به بخش کرونا اضافه می‌کنیم.

وی افزود: اعمال جراحی الکتیو هم تا اطلاع ثانوی متوقف شده و تخت‌های بخش‌های دیگر را به کرونا داده و بخش‌های جدید برای کووید اختصاص می‌دهیم. در تخت‌های آی سی یو هم همین روند برقرار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان داشت: تا روز گذشته ۲۸۰ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند. در عین حال در بین بیماران بد حال از همه سنی است، اما معمولا در سنین بالا بیشتر است. در عین حال به نظر می رسد که سویه غالب ویروس انگلیسی باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала