اولیانوف: آمریکا و ایران هر دو آماده بازیابی برجام هستند

© REUTERS / EU Delegation in Vienna اولیانوف: آمریکا و ایران هر دو آماده بازیابی برجام هستند
 اولیانوف: آمریکا و ایران هر دو آماده بازیابی برجام هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پایان نشست کمیسیون توافقات هسته ای گفت که هر دو کشور ایران و آمریکا اماده بازیابی مجدد توافق هسته ای برجام هستند.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز سه شنبه اظهار داشت، هر دو کشور ایران و آمریکا اماده بازیابی مجدد توافق هسته ای برجام هستند.

 عراقچی: مذاکرات برجام در وین سازنده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
عراقچی: مذاکرات برجام در وین سازنده بود

اولیانوف پیش از این گفته بود: " ایرانیان در دوران ترامپ آنقدر از آمریکایی ها صدمه دیدند که حداقل در این مرحله قصد برقراری ارتباط با آنها را ندارند. این موضع قاطع است، نه مستقیم و نه غیرمستقیم، هیچ گفتگویی هنوز انجام نخواهد شد. اعتماد وجود ندارد، شرطی هنوز برای آن نیست."

امروز در تاریخ 17 فروردین، وزارت امور خارجه ایران در خبری در کانال رسمی تلگرامی سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد:" هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام، با حضور هیات های نمایندگی‌ایران و کشورهای 1+4 در محل گراند هتل شهر وین از ساعت دو و نیم بعد از ظهر به وقت محلی وین از سر گرفته شد."
این وزارتخانه افزود:" حاضرین در جلسه علاوه بر هیات ایرانی به ریاست سیدعباس عراقچی، انریکه مورا، معاون دبیرکل‌‌سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان ایران، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان در آن حاضر می باشند. "


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала