کیفر خواست برای ۱۰ متهم پرونده هواپیمای اوکراینی

© Sputnik / Iranian Red Crescent Societyکیفر خواست برای ۱۰ متهم پرونده هواپیمای اوکراینی
کیفر خواست برای ۱۰ متهم پرونده هواپیمای اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
اشتراک
دادستان سابق نظامی استان تهران بیان داشت که برای ۱۰ نفر از مسئولانی که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دخیل بوده اند، کیفر خواست صادر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، غلامعباس ترکی دادستان سابق نظامی استان تهران گفت: فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ و صیانت از نیروهای مسلح است من تاکید می‌کنم که نیروهای مسلح ما سالم‌ترین و پاک‌ترین هستند و جرایم آنها بسیار اندک است و عمده تخلفات آنها تخطی از فعالیت نظامی و جرایم غیر عمدی است.

دادستان سابق نظامی استان تهران اظهار کرد: قانونگرایی و حرکت در چارچوب عدله مهمترین اقدام ما بود همچنین رعایت اصول حرفه ای به ویژه حفظ اسرار نیروهای مسلح در کنار حمایت قانونی از اقتدار نیروهای مسلح برای مقابله با ارازل و اوباش در سرلوحه برنامه‌های ما بوده است هم‌چنین اهتمام به کشف جرایم بصورت فعال، همکاری میان بخش‌های نیروهای مسلح و امنیتی جزو برنامه‌های ما بوده است هرکجا جرایم عمدی بوده است ما سختگیرانه وارد عمل شدیم.

اوکراین: آمریکا آمادگی خود را برای پاسخگو کردن ایران در مورد هواپیمای اوکراینی اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اوکراین: آمریکا آمادگی خود را برای پاسخگو کردن ایران در مورد هواپیمای اوکراینی اعلام کرد

دادستان سابق نظامی استان تهران ادامه داد: هرکجا اتفاقی در تهران رخ داد دادستان‌های ما در کنار نیروهای پلیس حاضر شدند پایش پرونده‌های مهم و ملی برنامه‌ای بود که ما آن‌ را دنبال کردیم.

وی در خصوص پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: برای ۱۰ نفر از مسئولانی که در زمینه حادثه سقوط هواپیمای اوکراین دخیل بودند کیفرخواست صادر شد که در دادگاه نتیجه گیری‌های لازم گرفته می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала