نرخ بلیت اتوبوس در ایران 35 درصد گران شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اتوبوس
اتوبوس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
اشتراک
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران از افزایش 25 تا 35 درصدی نرخ بلیت اتوبوس در پایتخت از ابتدای اردیبهشت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از «فارس»، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  درباره افزایش نرخ بلیت اتوبوس در پایتخت اظهار داشت که از اول اردیبهشت کرایه اتوبوس‌ها در پایتخت تا سقف 35 درصد افزایش می‌یابد.

جدال بر سر يک مصوبه مجلس: آيا مجلس به دنبال گرانى اينترنت است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
جدال بر سر يک مصوبه مجلس: آيا مجلس به دنبال گرانى اينترنت است؟

وی در ادامه گفت: «‌به طور مثال اگر کرایه اتوبوس هزار تومان بوده بر اساس افزایش نرخ جدید نرخ کرایه 1250 تا 1350 تومان خواهد شد که این میزان بر اساس طول خط در نظر گرفته می‌شود. افزایش نرخ 25 تا 35 درصدی هم برای خطوط بی‌آرتی و هم برای بخش خصوصی بوده و کرایه اتوبوس‌های خصوصی کمی بیشتر از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی است و هر خطی که پارسال کرایه مورد نظر را دریافت می‌کرده امسال بر اساس جداولی که به زودی منتشر می‌کنیم 25 تا 35 درصد بیشتر می‌شود.

پرداخت کرایه از طریق کارت بلیت در بخش خصوصی هزینه کمتری برای شهروندان خواهد داشت که تخفیف کارت بلیت در هیأت مدیره شرکت هفته آینده تصویب می‌شود. پرداخت در خطوط بی‌آر‌تی به هیچ عنوان نقدی صورت نمی‌گیرد و تنها از طریق کارت بلیت انجام می‌شود.

رانندگان اتوبوسی که کرایه‌های خود را در حال حاضر افزایش داده باشند تخلف کرده و مسافران می‌توانند تخلفات آنها را از طریق سامانه 1888 به شرکت واحد اتوبوسرانی اطلاع دهند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала