رضا جباری از سند خوردن 3 دانگ باشگاه پرسپولیس بخاطر بدهی انتقاد کرد

© Photo / IRNAرضا جباری از سند خوردن 3 دانگ باشگاه پرسپولیس بخاطر بدهی انتقاد کرد
رضا جباری از سند خوردن 3 دانگ باشگاه پرسپولیس بخاطر بدهی انتقاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2021
اشتراک
خبر سند خوردن 3 دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا با واکنش انتقادی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس مواجه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جباری، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به خبر سند خوردن 3 دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا واکنش نشان داد و نوشت: واقعا دیگه شورش دراومده، یعنی چی به خاطر طلب یک شرکت از فدراسیون باید سه دنگ باشگاه بخوره به نام اون شرکت.

جباری افزود: باشگاه پرسولیس چه ربطی داره به فدراسیون و چرا باشگاه رقیب شامل این حکم نمیشه واقعا تفاوت در رفتار فدراسیون بیداد می کنه، دشمنی تا این حد مگر پرسپولیس با شما چه کرده از مسئولان و مدیران باشگاه و همچنین پیشکسوتها و هواداران عزیز می خوام محکم پشت این قضه بایستند و به هیچ وجه کوتاه نیایند.

شکایت پرسپولیس در پرونده آل کثیر رد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2021
شکایت پرسپولیس در پرونده آل کثیر رد شد

پیشتر اعلام شد که فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی به ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، از شرکت شستا پول قرض گرفت تا مطالبات این مربی را پرداخت کند. در زمستان سال گذشته و قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد به دلیل بدهی این مجموعه به شرکت شستا بابت پرداخت مطالبات 2 میلیون یورویی مارک ویلموتس، این شرکت از طریق اجرای حکم توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است. 

البته پس از مدتی اخباری از سوی مسئولان شرکت شستا، وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره رفع این مشکل با توجه به پرداخت بخشی از طلب شرکت شستا، منتشر شد. با این وجود در طول 24 ساعت اخیر بار دیگر خبری درباره سندخوردن سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا مطرح شده است.

ظاهرا تاکنون ابلاغ رسمی و جدیدی در مورد قطعی شدن این امر به باشگاه پرسپولیس نرسیده و مدیران این باشگاه همچنان اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال باید بدهی به شستا را از طریق اموال خودش پرداخت کند. 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال هم هنوز به این ماجرا واکنش رسمی نشان نداده و معتقد هستند مواضع فدراسیون همان صحبت های قبلی است. اینکه آیا واقعا سه دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا شده یا خیر موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید در موردش واکنش نشان دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала