جولان جنگنده های آمریکا بر فراز مناطق غربی عراق

CC BY-SA 2.0 / Dabt / جولان جنگنده های آمریکا بر فراز مناطق غربی عراق
جولان جنگنده های آمریکا بر فراز مناطق غربی عراق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2021
اشتراک
صابرین نیوز از پرواز جنگنده های آمریکایی بر فراز مناطق غربی عراق در نزدیکی پایگاه عین الاسد تا مناطقی در عمق سوریه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صابرین نیوز، جنگنده های آمریکایی بر فراز مناطق غربی عراق در نزدیکی پایگاه عین الاسد تا مناطقی در عمق سوریه پروازهایی انجام دادند.

Иракские военные во время операции по освобождению города Эль-Хавиджи от ИГ (запрещена в России) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
بازداشت سرکرده جدید داعش در عراق

این کانال خبری احتمال داد که این پروازها با هدف حمایت از مواضع نظامی آنها پس از هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی بلد در چند ساعت قبل باشد.

صابرین نیوز، همچنین از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه توحید سه در سفارت آمریکا در بغداد خبر داد و اعلام کرد که این بخشی از اقدامات امنیتی به منظور آمادگی برای حملات راکتی احتمالی است.

بسیاری از رهبران سیاسی عراق معتقدند که سفارتخانه آمریکا بیش از اینکه یک مکان دیپلماتیک باشد، تبدیل به یک پایگاه نظامی شده و آن را خطری برای امنیت بغداد و کل عراق دانسته ‌اند.

همچنین صابرین نیوز گزارش داد: نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد هم از بیم حملات گروههای مقاومت عراق به حال آماده باش درآمده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала