بلومبرگ: عربستان بهای فروش نفت به آسیا را افزایش داد

© AP Photo / Michael Sohnبلومبرگ: عربستان بهای فروش نفت به آسیا را افزایش داد
بلومبرگ: عربستان بهای فروش نفت به آسیا را افزایش داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2021
اشتراک
بر اساس اعلام بلومبرگ، آرامکو شرکت ملی نفت عربستان، قیمت نفت عرب لایت را برای منطقه با ۴۰ سنت افزایش از آوریل به ۱.۸۰ دلار در هر بشکه افزایش خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، شرکت نفت ملی سعودی آرامکو، بزرگترین تولیدکننده و ذخایر نفتی جهان، روز یکشنبه قیمت تحویل نفت خود به مشتریان در بازار آسیا در ماه مه را افزایش داد و این نشان دهنده اعتماد این پادشاهی به بهبود وضعیت اقتصادی منطقه است.

فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
عربستان، چه وعده‌ای به اسرائیل داده است؟

به گفته بلومبرگ، شرکت ملی نفت عربستان سعودی، قیمت نوع نفت "عرب لایت" را برای منطقه از ۴۰ آوریل آوریل ۴۰ سنت به ۱.۸۰ دلار در هر بشکه افزایش می دهد.

طبق نظرسنجی بلومبرگ از هشت بازرگان و پالایشگاه انتظار می رود این شرکت ۳۰ سنت قیمت ها را افزایش دهد.

اکثر قیمت های مصرف کننده برای شمال غربی اروپا بدون تغییر باقی می مانند، اما قیمت های "عرب لایت" برای این منطقه ۲۰ سنت کاهش می یابد و به ۲.۴۰ دلار می رسد.

بهای نفت برای اکثر محصولات نفتی سفارش ایالات متحده ۱۰ سنت کاهش می یابد. این تصمیم پس از توافق کشورهای اوپک + برای افزایش تولید روزانه نفت بیش از ۲ میلیون بشکه بین ماه های مه و ژوئیه اعلام شد.

قیمت آسیایی از چند ماه قبل نسبت به اروپا و ایالات متحده بالاتر بوده است، تا حدی به این دلیل که تقاضای انرژی در کشور با سرعت کمتری از بیماری همه گیر ویروس کرونا بهبود می یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала