وزیر امور خارجه روسیه به تهران سفر می کند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر امور خارجه روسیه به تهران سفر می کند
وزیر امور خارجه روسیه به تهران سفر می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه در ماه آوریل به تهران سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در تاریخ 13 ماه آوریل برای دیدار با مقامات ایران به تهران سفر می کند.

لاوروف از فرصت دستیابی به سازش در مورد برجام سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
لاوروف از فرصت دستیابی به سازش در مورد برجام سخن گفت

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه سیزدهم آوریل (24 فروردین) به تهران سفر می کند و با همتای ایرانی خود درباره مسائل در دستور کار دوجانبه گفتگو می کنند.

زاخارووا گفت: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه 13 آوریل به دعوت همتای ایرانی خود طی یک سفر کاری به ایران سفر می کند."

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: "انتظار می رود که در این دیدار تبادل نظر در خصوص موضوعات مهم بین المللی، از جمله وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و همچنین اوضاع در سوریه، افغانستان، یمن و منطقه خلیج فارس صورت گیرد.

به گفته وی، وزرای امور خارجه روسیه و ایران قصد دارند در مورد طیف وسیعی از موضوعات در دستور کار دوجانبه، در درجه اول، موضوعات تجاری و اقتصادی در زمینه اجرای پروژه های مشترک مهم در حوزه انرژی و حمل و نقل گفتگو کنند. همچنین چشم انداز ایجاد روابط فرهنگی و بشردوستانه میان روسیه و ایران و همکاری های بیشتر در مبارزه با کرونا دیگر موضوعات گفتگوی آنها خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала