روحانی: اگر انتخابات از چشم ملت بیافتد، به معنای پایان است

© Sputnik / Walerij Melnikowروحانی: اگر انتخابات از چشم ملت بیافتد، به معنای پایان است
روحانی: اگر انتخابات از چشم ملت بیافتد، به معنای پایان است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران اذعان کرد: خدای نکرده اگر انتخاباتی داشته باشیم که مشارکت حداکثری در آن نباشد ضربه بسیار بزرگی به راه و روشی زده ایم که در۱۲ فروردین انتخاب کردیم.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، در جلسه هیئت دولت امروز، از جمهوریت، اسلامیت و ایران به عنوان سه پایه و رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: این سه در کنار یکدیگر جمهوری اسلامی ایران را می سازند.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2021
روحانی: نباید به خاطر انتخابات مشکلات را چند برابر نشان دهیم.

روحانی در ادامه گفت: ۱۲ فروردین و حضور مردم در پای صندوق های رای ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رای به نظام جمهوری اسلامی، نشان داد که اداره کشور ایران در اختیار مردم است و این مردم هستند که بالاترین مقام های کشور و مدیریت کشور را با رای خود برمی گزینند و انتخاب می کنند.

رئیس دولت ایران، با بیان اینکه همه حرکت های انقلابی در کشور برای این بوده که مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی به مردم رای و چیزی را تحمیل نکند، افزود: خدای نکرده اگر انتخاباتی داشته باشیم که مشارکت حداکثری در آن نباشد ضربه بسیار بزرگی به راه و روشی زده ایم که در۱۲ فروردین انتخاب کردیم.

روحانی از انتخابات به عنوان یکی از مسائل و موضوعات مهم پیش روی کشور نام برد و افزود: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و تا مشارکت در انتخابات و صندوق رای هست، نظام جمهوری اسلامی با همین قدرت و شکوه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: اگر روزی انتخابات از نظر مردم بیفتد که ان‌شاءالله هیچوقت به چنین روزی نرسیم، به معنای پایان تمام حرکت ها و انقلاب ها در کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала