تسلا ده ها هزار دلار از حساب مشتریان بدون اجازه برداشت کرد

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / تسلا ده ها هزار دلار از حساب مشتریان بدون اجازه برداشت کرد
تسلا ده ها هزار دلار از حساب مشتریان بدون اجازه برداشت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
شرکت تسلا به اشتباه از حساب صدها مشتری خود دو بار برای یک خودروی الکتریکی پول برداشت کرد. مشتریان اکنون در تلاش برای پس گرفتن پول خود هستند، اما هنوز موفق نشده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان بی سی، شرکت بزرگ خودروسازی تسلا ده ها هزار دلار از حساب های بانکی مشتریان را بدون اجازه یا هشدار برداشت. مبلغ برداشت شده از مشتری بین 37 هزار تا 71 هزار دلار بود. کارشناسان اشاره کردند که پرداخت های دوباره یک مشکل رایج در تجارت الکترونیکی و بانکداری است.

یکی از خریداران گفت که بلافاصله متوجه اشتباه شد (53 هزار دلار اضافی از حساب او خارج شده بود)، بلافاصله به شرکت زنگ زد و نامه نوشت. اما تسلا یا به تلفن پاسخ نداد یا نتوانست در مورد بازپرداخت پاسخ دهد. در نتیجه به او توصیه شد با بانک تماس بگیرد. پنج روز گذشته و او هنور منتظر بازپرداخت یا هرگونه تعهد کتبی است. وی دچار مشکل مالی است و نمی تواند قسط خانه خود را پرداخت کند.

شرکت تسلا موتورز در سال 2003 توسط ابرهارد جفری استریل و مارک تارپنینگ تأسیس شد و ادای احترام به مخترع و مهندس برق نیکولا تسلا است. ایلان ماسک هم‌اکنون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره تسلا موتورز فعالیت می‌کند. سهام تسلا در بازار بورس نزدک معامله می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала