ترامپ با سایت جدید خود برگشت

© AP Photo / Evan Vucciترامپ و ملانیا
ترامپ و ملانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2021
اشتراک
در سایت جدید، اطلاعات در باره نتایج کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به اعلامیه دفتر رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین وب سایتی را به اصطلاح برای طرفدارانش ایجاد کرده تا به قول خودش «افکار، درخواست ها و نظرات را به اشتراک بگذارد». نام این سایت «45 آفیس» 45office.com است.

 ترامپ گفت این بخشی از «تعهد وی برای قرار دادن آمریکا در جایگاه نخست است و مطالب این سایت باید حالت اطلاع‌رسانی و آموزش و الهام‌بخشی به آمریکایی ها از تمام طبقات جامعه را داشته باشد تا بتوانیم یک آمریکای کبیر را در آینده بسازیم».

هشدار متخصص به مرگ اجتناب ناپذیر به خاطر کرونا در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
هشدار متخصص به مرگ اجتناب ناپذیر به خاطر کرونا در آمریکا

ترامپ و ملانیا همچنین اعلام کردند: «رئیس جمهور دونالد ترامپ و خانم ملانیا ترامپ خوشحال هستند که راه اندازی 45Office.com را خبر می دهند. «وب سایت رسمی چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده به افراد امکان می دهد مکاتبات، برنامه زمانبندی و سوال های خود را برای دونالد و خانم ترامپ ارسال کنند. آنها به طور مداوم با روحیه پایدار مردم آمریکا تقویت می شوند و آنها منتظرند تا در تماس باشند».

ترامپ از حساب ایمیل وب سایت «45 آفیس» استفاده کرده است تا نظرات سیاسی خود را در دسترس بگذارد. در صفحه نخست این وب سایت تصاویری از ترامپ در موقعیت های مختلف بارگیری شده است.

شایان ذکر است که روز ششم ژانویه در حالی که کنگره آمریکا در آستانه تایید ریاست جمهوری جو بایدن بود، صدها نفر از هواداران ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند. بعد از آن که ترامپ، مهاجمان را «وطن‌پرست» خواند، توئیتر دسترسی او به حسابش را به مدت 12 ساعت مسدود کرد.

توئیتر همان زمان هشدار داد که اگر دونالد ترامپ یک بار دیگر قواعد این شبکه را نقض کند، حساب او را به صورت دائمی خواهد بست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала