کشف پهپاد جاسوسی اسرائیلی در لبنان

© Photo / IRNAکشف پهپاد جاسوسی اسرائیلی در لبنان
کشف پهپاد جاسوسی اسرائیلی در لبنان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2021
اشتراک
یک پهپاد جاسوسی اسرائیلی که در ارتفاعات لبنان سرنگون شده بود، کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند پهپاد جاسوسی اسرائیل در ارتفاعات کفرشوبا در لبنان کشف شده است.

مشکل نتانیاهو است نه انتخابات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
گزارش و تحلیل
مشکل نتانیاهو است نه انتخابات

پایگاه العهد لبنان گزارش داد، که در تجاوزی جدید به خاک لبنان و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی اسرائیل در ارتفاعات کفرشوبا کشف شد.

یک چوپان این پهپاد را بین بوابه حسن و پایگاه رویسات العلم در اراضی آزاد شده مقابل پایگاه‌های ارتش و نیرو‌های بین ‌المللی یونیفل کشف کرد که به ارتش لبنان تحویل داده شد.

اسفند ماه سال گذشته نیز ارتش لبنان به طرف دو پهپاد اسرائیلی که بر فراز دو پاسگاه ارتش در مناطق مرزی "بلیدا" و "میس الجبل" پرواز می ‌کردند، تیراندازی کرد.

تلویزیون المنار اعلام کرد ارتش لبنان ابتدا به طرف یک پهپاد اسرائیلی که در حال پرواز بر فراز مقر آن در منطقه میس الجبل بود، تیراندازی کرد.

نیرو‌های ارتش لبنان در ادامه به طرف دومین پهپاد اسرائیلی که در ارتفاع بالای حریم هوایی منطقه «خربه شعیب» در جنوب شهرک بلیدا در حال پرواز بود‌، تیراندازی کردند.

اخیرا ارتش لبنان شکایتی را علیه اسرائیل تنظیم کرده و آن را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرده است.

لبنان دلیل ارائه این شکایت را نقض مکرر حریم هوایی این کشور از سوی اسرائیل و عبور مکرر جنگنده‌های این کشور از فراز آسمان‌ لبنان بیان کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала