وقوع انفجار مهیب در پالایشگاه نفت اندونزی

CC BY 4.0 / IRNA / وقوع انفجار مهیب در پالایشگاه نفت اندونزی
وقوع انفجار مهیب در پالایشگاه نفت اندونزی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
اشتراک
رسانه‌های محلی اندونزی از وقوع انفجاری مهیب در یک پالایشگاه نفت در بامداد روز دوشنبه خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های محلی اندونزی به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که صدای یک انفجار مهیب تا شعاع ده‌ها کیلومتر از محل یک پالایشگاه نفت واقع در منطقه «اندرامایو» اندونزی شنیده شد.

گفته می‌شود که این انفجار مهیب در پالایشگاه نفت «بالونگان» متعلق به شرکت ملی نفت و گاز طبیعی اندونزی موسوم به شرکت «پرتامینا» به وقوع پیوسته است.

آتش سوزی در عرشه کشتی تفریحی یونانی + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
آتش سوزی در عرشه کشتی تفریحی یونانی + ویدئو

یک شاهد عینی به یک رسانه محلی گفت: حوالی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت جاکارتا) یک انفجار قدرتمند به وقوع پیوست. منازل ساکنان این منطقه در اثر موج این انفجار به شدت لرزید و پنجره‌های برخی از این خانه‌ها شکست.

طبق گزارشها، مناطق همجوار این پالایشگاه به سرعت تخلیه شدند. علت این انفجار مهیب هنوز روشن نشده است؛ هرچند که برخی از شاهدان عینی می‌گویند که این انفجار پس از بارش شدید باران و رعد و برق به وقوع پیوست.

یکی از مقامات بلندپایه شرکت پرتامینا به رسانه‌های محلی گفت که جاده منتهی به محل انفجار مسدود شده است. وی همچنین ابراز اطمینان کرد که در روند عرضه سوخت اختلالی به وجود نیامده و این روند طبق معمول جریان دارد.

گفتنی است که تصاویر ویدئویی مختلفی از لحظه انفجار و آتش سوزی متعاقب آن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. برخی از عکس‌هایی که به طور آنلاین به اشتراک گذاشته شده، خسارات وارده به برخی خانه‌های مجاور این پالایشگاه را نشان می‌دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала