در نروژ دریافت اسپوتنیک وی ضروری خوانده شد

© Photo / Russian Direct Investment Fundدر نروژ دریافت اسپوتنیک وی ضروری خوانده شد
در نروژ دریافت اسپوتنیک وی ضروری خوانده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
اشتراک
در نروژ درخواست اسپوتنیک وی از روسیه ضروری ارزیابی شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه نروژی Resett نوشت؛ اتحادیه اروپا که با استراتژی واکسیناسیون ویروس کرونا شکست خورده است و مجبور است فروتنانه در برابر روسیه برای اسپوتنیک وی سر تعظیم فرود آورد.

همانطور که در مقاله ذکر شد، " اتحادیه اروپا در مبارزه برای دوزهای واکسن خود را فریب داده است." روسیه اولین کشوری بود که چنین واکسنی را ثبت کرد اما بروکسل "سرد و بدون کوچکترین اشتیاق" به این واکنش نشان داد. نشریه های مهمی در مورد کاستی آزمایشات و مشکوک بودن واکسن اسپوتنیک وی منتشر شده است که جایگاه اصلی روسیه در میان رهبران جهان در تولید واکسن را در نظر نگرفته است.

همانطور که Resett می نویسد، پس استراتژی اتحادیه اروپا اشتباه بود. واکسن جانسون و جانسون کمتر از حد انتظار موثر بود و سوءظن هایی وجود داشت که آسترازنکا باعث ایجاد ترومبوز می شود. اکنون برخی از کشورهای اروپایی روی اسپوتنیک وی به عنوان یک راه نجات حساب می کنند.

طبق این نشریه، بروکسل به زودی باید با فروتنی به مسکو رفته و برای تامین واکسن اسپوتنیک وی درخواست دهد.

همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قبلاً تأکید کرد، مسکو واکسن خود را به کسی تحمیل نمی کند، اما وقتی اظهاراتی در مورد عدم استفاده از آن در اروپا وجود دارد، این سوال مطرح می شود که آنها از منافع چه کسی حمایت می کنند - شهروندان یا شرکت های دارویی. رئیس جمهور روسیه گفت: "و چنین افرادی هنوز در تلاشند چیزی به ما بیاموزند، آنها همچنین نوعی تحریم علیه ما اعمال می كنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала