انتقاد از بایدن برای استفاده از برگه تقلب در نشست با خبرنگاران

© REUTERS / LEAH MILLISانتقاد از بایدن برای استفاده از برگه تقلب در نشست با خبرنگاران
انتقاد از بایدن برای استفاده از برگه تقلب در نشست با خبرنگاران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2021
اشتراک
رسانه‌های آمریکایی استفاده بایدن از برگه‌ های تقلب در یک کنفرانس مطبوعاتی را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی از برگه‌های تقلب حاوی پیام های کلیدی در مورد موضوعات تحت پوشش و اطلاعات در مورد روزنامه نگاران حاضر استفاده کرد.

در یکی از عکس ها، بایدن کارتی را در دست دارد که روی آن عبارت " Infrastructure" نوشته شده است. این مقاله می گوید که ایالات متحده اکنون از نظر کیفیت در رتبه سیزدهم جهان قرار دارد، در حالی که در سال 2002 این کشور در مکان پنجم قرار داشت. در این یادداشت آمده است که چین سه برابر آمریکایی ها در زیرساخت ها هزینه می کند.

عکس دیگر بایدن را نشان می دهد که در حال بررسی یک کاغذ با اطلاعات مربوط به روزنامه نگاران است، در حالی که برخی از اسامی یادداشت های دست نویس را به صورت اعداد نشان می دهند.

به گفته این کانال، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در مجموع 25 خبرنگار حضور داشتند، بایدن به تعداد محدودی از سوالات خبرنگاران از پیش انتخاب شده پاسخ داد.

پیش از این نیز استفاده روسای جمهور آمریکا "برگه تقلب" مورد توجه قرار گرفته بود. به این ترتیب که دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2019 به چنین حیله ای متوسل شد. با این حال، منتقدان بایدن در محکوم  کردن او کوتاهی نکردند: به ویژه، کندیس اوونز، فعال سیاسی و روزنامه نگار، در توئیتر خود نوشت که این جلسه توجیهی " نمایشی است که توسط بازیگران انجام می شود" و بایدن دقیقاً می دانست که از او چه سوالاتی پرسیده خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала