عودت ۲۷۰ خودروی شهرهای قرمز و نارنجی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عودت ۲۷۰ خودروی شهرهای قرمز و نارنجی به مبدا
عودت ۲۷۰ خودروی شهرهای قرمز و نارنجی به مبدا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2021
اشتراک
رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه از عودت ۲۷۰ دستگاه خودرو مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی که قصد ورود به این استان را داشتند خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد حیدری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خودروهایی که پلاک آنها مربوط به شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز یا نارجی است، حق سفر به دیگر مناطق را ندارند. 

آغاز موج چهارم کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2021
آغاز موج چهارم کرونا در ایران

وی افزود: علاوه بر عودت ۲۷۰ دستگاه خودروی شهرهای قرمز و نارنجی، ممکن است خودروهای دیگر متعلق به این شهرها به صورت سیستمی و پایش های تصویری شناسایی و اعمال قانون شده باشند. 

حیدری در ادامه از افزایش ۹۳ درصدی ترددهای جاده ای در استان خبر داد و گفت: بیشترین ترددها در محورهای کرمانشاه - صحنه و کرمانشاه - اسلام آبادغرب صورت گرفته است. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی پلیس راه (۲۸ اسفند) تاکنون سه فقره تصادف فوتی در محورهای استان رخ داده که منجر به جان باختن سه نفر شده است، گفت: آمار فوتی ها با مدت مشابه سال قبل برابری می کند. 

وی همچنین از وقوع ۷۴ فقره تصادف جرحی و زخمی شدن ۱۵۴ نفر خبر داد و گفت: تعداد مجروحان ۳۲ درصد رشد داشته است. 

حیدری در پایان با اشاره به استقرار ۱۰۰ گشت پلیس در محورها و جاده های استان گفت: خودروهای متخلف که حین سفر مرتکب دو تخلف حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала